Kosten koof plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Hoi allemaal!

Vraagje. Wij willen voor onze nieuwe afzuigkap een koof laten plaatsen. Deze koof willen we over de gehele breedte van de keuken omdat we zitten met een ventilatierooster van de mechanische ventilatie die net op de scheiding van de schacht zit. Daar willen we dus een koof overheen plaatsen zodat dit niet opvalt.

Nu zitten we in dubio. Ik vind klussen best leuk, maar heb weinig ervaring. Qua materialen moet ik aardig ver komen, maar we hebben ook een offerte uitgezet bij een timmerman. Hij rekent het volgende bedrag. (Evt. ook mogelijk in een gestucte koof à €200 meer, maar wij hebben een spack plafond dus weet niet of dat ineens gek staat.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wat vinden jullie? Is dit een schappelijke prijs, of juist niet? Overigens denk ik dat 12mm dikte ook al zou volstaan. Zelf kan ik via opmaatzagen.nl wel gegronde MDF-platen of MDF-lakdragende folieplaten bestellen maar dan moet ik zelf nog wel uitzoeken hoe ik alles bevestig in het plafond met vuren balken en alles zo goed als naadloos krijg (ik heb 3,4 meter nodig, maar de maximale lengte van opmaatzagen is vb al 2,4m).

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het lijkt mij niet extreem. Bouwmaterialen zijn vrij duur geworden (kijk bijvoorbeeld maar eens bij de Gamma wat daar voor een plaat van enige lengte gevraagd wordt) en het voorbereiden, zagen, monteren, schilderen en afwerken kost ook allemaal tijd.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:58
ViezeVis schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:00:
Hoi allemaal!

Vraagje. Wij willen voor onze nieuwe afzuigkap een koof laten plaatsen. Deze koof willen we over de gehele breedte van de keuken omdat we zitten met een ventilatierooster van de mechanische ventilatie die net op de scheiding van de schacht zit. Daar willen we dus een koof overheen plaatsen zodat dit niet opvalt.

Nu zitten we in dubio. Ik vind klussen best leuk, maar heb weinig ervaring. Qua materialen moet ik aardig ver komen, maar we hebben ook een offerte uitgezet bij een timmerman. Hij rekent het volgende bedrag. (Evt. ook mogelijk in een gestucte koof à €200 meer, maar wij hebben een spack plafond dus weet niet of dat ineens gek staat.

***members only***

Wat vinden jullie? Is dit een schappelijke prijs, of juist niet? Overigens denk ik dat 12mm dikte ook al zou volstaan. Zelf kan ik via opmaatzagen.nl wel gegronde MDF-platen of MDF-lakdragende folieplaten bestellen maar dan moet ik zelf nog wel uitzoeken hoe ik alles bevestig in het plafond met vuren balken en alles zo goed als naadloos krijg (ik heb 3,4 meter nodig, maar de maximale lengte van opmaatzagen is vb al 2,4m).
toon volledige bericht
Lekker door die timmerman laten doen. Deze man vraagt echt 30 euro per uur?! Dat is schandalig weinig. Als zelfstandige heb je een stuk meer nodig om een beetje uit de kosten te komen. Bouwlieden komen tegenwoordig voor minder dan 50 per uur nauwelijks meer het bed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
t14wo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:10:
[...]

Lekker door die timmerman laten doen. Deze man vraagt echt 30 euro per uur?! Dat is schandalig weinig. Als zelfstandige heb je een stuk meer nodig om een beetje uit de kosten te komen. Bouwlieden komen tegenwoordig voor minder dan 50 per uur nauwelijks meer het bed uit.
8x30 excl. btw is €240. Het staat er echt :9 Overigens de beste timmerman via Werkspot ontdekt. Prettige communicatie. Helaas geen reviews of iets. Domeinnaam is sinds 09-2021 geregistreerd, dus vermoed dat hij niet lang (als ZZP'er) aan de slag is.

Kan er mee te maken hebben om dit soort opdrachten op te nemen in een portfolio.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-04 16:57
Kan ook zijn, als je hem vandaag hebt gevonden en hij morgen kan beginnen dat dat wat zegt over de kwaliteit. Maar aan de andere kant, iedereen moet een keer beginnen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Het is een koof, zoveel kan er niet aan mis.

Als het echt teun de beun is, is je risico dus 500€. Lijkt me te overzien.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Hoop inderdaad dat het geen beunhaas is maar het bedrag is zeer schappelijk, heb je referenties van hem gecheckt? Beetje oppassen hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bisti
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-04 09:24
Van de andere kant is zo’n koof dan weer wel een mooi iets voor om met klussen te startten.

Als je aangeeft dat je klussen best leuk vindt maar weinig ervaring hebt, dan is dit dus een mooie kans om meer ervaring op te doen :)

Het feit dat je 240 euro bespaard is mooi meegenomen en kan/zal voor een deel ook weer gebruikt worden om te investeren in gereedschap, en voor je het weet heb je meer ervaring in klussen, meer spullen om ze uit te voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:49
Je gaat dus je mechanische ventilatie afdekken, is dat wel verstandig? Of verleng je hem in je Koof?

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
vinpower schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 06:57:
Je gaat dus je mechanische ventilatie afdekken, is dat wel verstandig? Of verleng je hem in je Koof?
Er zit een ander rooster voor nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 18:11

Shaggy

Misantroop pur sang

Als je hier gaat vragen of de prijs wel ok is betekend dus dat je er waarschijnlijk van geschrokken bent?

Als je zelf handig wil worden lekker zelf aan beginnen, leer je veel van, kan je in de toekomst veel besparen of plezier geven.

Ben je niet handig of wil je het niet, lekker uitbesteden aan de vakman. Scheelt tijd en frustratie.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:17

Yucon

*broem*

en alles zo goed als naadloos krijg
Hoe weet je dat dat bij die klusjesman naadloos wordt?

Goede klusjesmannen hoeven op dit moment echt niet op werkspot te leuren. Nu is je klusje ook weer niet zo heel erg moeilijk, maar m'n ervaring met professionals is dat het eindniveau van hun werk wat lager ligt dan het afwerkingsniveau als je het zelf met wat inzet doet. Ze zijn meer gefocust op doorwerken.

Ergens heb ik daar wel wat begrip voor. Misschien probeert een dhz'er het gewoon vaak ook te goed te doen, maar het is goed dit aspect in je verwachtingen mee te nemen.

Inhoudelijk; als je die regels gewoon door laat lopen mag je best een naad tussen twee plaatdelen hebben. Dat kun je daarna vrij makkelijk onzichtbaar met stuc dichtsmeren. In die zin maakt een dunne laag stuc afwerking zoals knauf fix&finish (paars) het juist wel makkelijker want daarmee komt het net iets minder precies wat betreft de onderlaag. Maak je zo'n koofje normaal trouwens niet van gipsplaat?

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Bisti schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 06:57:
Van de andere kant is zo’n koof dan weer wel een mooi iets voor om met klussen te startten.

Als je aangeeft dat je klussen best leuk vindt maar weinig ervaring hebt, dan is dit dus een mooie kans om meer ervaring op te doen :)
Dat dacht ik zelf ook. Viel mij helaas beetje tegen.
Vooraf niet goed genoeg uitgedacht wat ik nodig had en hoe ik het moest doen en terwijl ik bezig was te veel zitten k*tten.

Maar wel veel geleerd. Vooral hoe het niet moet. :9

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:58
ViezeVis schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:19:
[...]

8x30 excl. btw is €240. Het staat er echt :9 Overigens de beste timmerman via Werkspot ontdekt. Prettige communicatie. Helaas geen reviews of iets. Domeinnaam is sinds 09-2021 geregistreerd, dus vermoed dat hij niet lang (als ZZP'er) aan de slag is.

Kan er mee te maken hebben om dit soort opdrachten op te nemen in een portfolio.
Dit is wel een red flag. Werkspot is al mwah. Geen reviews??? En veel te goedkoop.

Als je deze man/vrouw via via zou hebben, zou ik het doen. Maar in dit geval: lekker zelf aan de knutsel gaan!

Een rechte koof maken lukt je prima. Hier in het klustopic kun je genoeg advies krijgen. En bestel je hout niet bij op maat zagen.nl. Ga gewoon naar de bouwmarkt en laat het daar ter plekke zagen. Heb je het meteen in huis zonder levertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Shaggy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 07:26:
Als je hier gaat vragen of de prijs wel ok is betekend dus dat je er waarschijnlijk van geschrokken bent?

Als je zelf handig wil worden lekker zelf aan beginnen, leer je veel van, kan je in de toekomst veel besparen of plezier geven.

Ben je niet handig of wil je het niet, lekker uitbesteden aan de vakman. Scheelt tijd en frustratie.
Nee hoor. Op internet zag ik bedragen van 300 euro. Vandaar even een checkvraag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik heb een koof laten maken door een klusman, €25 per uur. Hij is er wel een goeie dag aan bezig geweest dus die kosten kunnen wel kloppen. Ik vind het niet bizar veel in elk geval.

Sinds we dat hebben laten doen (vorig jaar) is hout wel 2x zo duur geworden.

[ Voor 17% gewijzigd door De_Bastaard op 11-08-2022 07:33 ]

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Yucon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 07:28:
[...]

Hoe weet je dat dat bij die klusjesman naadloos wordt?

Goede klusjesmannen hoeven op dit moment echt niet op werkspot te leuren. Nu is je klusje ook weer niet zo heel erg moeilijk, maar m'n ervaring met professionals is dat het eindniveau van hun werk wat lager ligt dan het afwerkingsniveau als je het zelf met wat inzet doet. Ze zijn meer gefocust op doorwerken.

Ergens heb ik daar wel wat begrip voor. Misschien probeert een dhz'er het gewoon vaak ook te goed te doen, maar het is goed dit aspect in je verwachtingen mee te nemen.

Inhoudelijk; als je die regels gewoon door laat lopen mag je best een naad tussen twee plaatdelen hebben. Dat kun je daarna vrij makkelijk onzichtbaar met stuc dichtsmeren. In die zin maakt een dunne laag stuc afwerking zoals knauf fix&finish (paars) het juist wel makkelijker want daarmee komt het net iets minder precies wat betreft de onderlaag. Maak je zo'n koofje normaal trouwens niet van gipsplaat?
Voor stuc gebruik je gipsplaten. Dat doe je met MDF niet. Beide materialen zijn geschikt voor het maken van een koof.

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:17

Yucon

*broem*

ViezeVis schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 07:33:
[...]

Voor stuc gebruik je gipsplaten. Dat doe je met MDF niet. Beide materialen zijn geschikt voor het maken van een koof.
Het was nog vroeg. Dat zou mooi bol gaan staan :$

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 22:12

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Hij lijkt geen marge te rekenen op het materiaal; de kosten komen vrijwel overeen met mijn kosten voor een DHZ-koof. Een koof hang je er zo in, maar de afwerking kost tijd. Ik heb spots in mijn koof gehangen, en pas 's avonds als de spots aangaan zie je waar je nog niet genoeg hebt geplamuurd of geschuurd :) Binnenkort dag 3 van het vullen en schuren dus. Als je dat kunt afkopen voor 240 euro...

* Thijsmans is fervent klusser, maar zou het serieus overwegen :Y)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Thijsmans schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:15:
Hij lijkt geen marge te rekenen op het materiaal; de kosten komen vrijwel overeen met mijn kosten voor een DHZ-koof. Een koof hang je er zo in, maar de afwerking kost tijd. Ik heb spots in mijn koof gehangen, en pas 's avonds als de spots aangaan zie je waar je nog niet genoeg hebt geplamuurd of geschuurd :) Binnenkort dag 3 van het vullen en schuren dus. Als je dat kunt afkopen voor 240 euro...

* Thijsmans is fervent klusser, maar zou het serieus overwegen :Y)
Het materiaal is wel ex btw, het scheelt niet veel. Vooral de uren maken de kosten. Ik heb het overwogen wat we kunnen doen, maar ik denk gezien de grootte van de koof, dat ik de gok neem om het te laten doen.

Ik heb van hem wat voorbeelden ontvangen van gestucte koven. Die zien er strak uit. Overigens, zoals ik ook al eerder noemde, kost een gestuct model met volledige afwerking ca. €200,- meer. Dan is het even de vraag of we 500 of 700 willen betalen. Hij gaf zelf aan dat je bij een mdf bak altijd wel iets van naden gaat zien, maar dat het er wel netjes uit ziet. Logisch. Geheel naadloos is bij een gestuct model wat makkelijker. Maar wat kitnaden langs de bak o.i.d. vind ik niet verkeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 11-08-2022 09:40 ]

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Yucon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:14:
[...]

Het was nog vroeg. Dat zou mooi bol gaan staan :$
Stuc wat van 't MDF afvalt zal vast lekker smaken :Y)

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
30 euro per uur ex en dan via werkspot waar een timmerman op korte termijn tijd heeft.

Daar zouden bij mij de alarmbellen van af gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04 19:28
Als je die MDF in verstek zaagt kan je dat perfect naadloos verlijmen.
Ik heb dat al een paar keer gedaan. Moeilijk is dat niet, maar dan heb je wel een paneelzaag nodig, ofwel een goede invalzaag op een rail.

Een willekeurige google hit:
https://www.opmaatzagen.nl/hoekverbinding-mdf
kijk even onderaan deze pagina.

aanvulling: dit is de methode die ik vaak gebruik.
Eenvoudig, snel en mooi.
YouTube: Zagen in verstek van Shinnoki fineerhouten panelen

[ Voor 43% gewijzigd door cadsite op 11-08-2022 10:28 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:15
Rofdof schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:58:
30 euro per uur ex en dan via werkspot waar een timmerman op korte termijn tijd heeft.

Dit.. ik betaalde een paar jaar geleden al 600.. ligt natuurlijk aan de grootte vd koof maar ik zou huiverig zijn..

• -weenie-
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 12:17
Rofdof schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:58:

Precies dit, of geen zakelijk inzicht. Maar onder de markt prijzen is onnodig in de huidige markt lijkt me.

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
-weenie- schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:32:
[...]

Precies dit, of geen zakelijk inzicht. Maar onder de markt prijzen is onnodig in de huidige markt lijkt me.
30 euro per uur kan zwart als je de klusjesman goed kent maar dan word je al flink gematst. Nu is het zwart tarief vaak het uurloon zonder btw en een keer 5 euro eraf.

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
ID-College schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:20:
[...]

Dit.. ik betaalde een paar jaar geleden al 600.. ligt natuurlijk aan de grootte vd koof maar ik zou huiverig zijn..
Hoe groot wat jouw koof?

• ID-College
250cm bij 120cm.. en die was van underlayment (dus geen MDF) en moest een plafondunit in (inclusief gipsplaat, ex stucen zelf)

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-04 22:06
Hoi allemaal!

***members only***

toon volledige bericht
Kan zo geen heel heldere foto vinden van mijn koof, maar mijn koof is wel gestuukt. Mijn plafond is ook zo'n standaard gespoten nieuwbouwplafond (dat is spack toch?).
Dat staat wel prima eigenlijk. Kan niet goed inschatten of dat nu heel veel beter gaat lijken dan gewoon verven en mdf.
Als het boven de keuken is zou je voor die 200 misschien nog kunnen overwegen spotjes te installeren ;)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
Boudewijn schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 01:39:
Het is een koof, zoveel kan er niet aan mis.

Als het echt teun de beun is, is je risico dus 500€. Lijkt me te overzien.
Een gebeunde koof die een duikvlucht neemt in je keuken en in zijn val je apparatuur, werkblad en vloer beschadigd kan je wel wat meer buikpijn opleveren dan die 500 euro :P

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
ID-College schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:59:
[...]

250cm bij 120cm.. en die was van underlayment (dus geen MDF) en moest een plafondunit in (inclusief gipsplaat, ex stucen zelf)
Hmm, met stucwerk zouden wij op net geen 700€ uitkomen voor een maat van 340cm x 30 cm. Zit dus niet heel ver van jouw prijs af dan.

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
phYzar schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:06:
[...]

Een gebeunde koof die een duikvlucht neemt in je keuken en in zijn val je apparatuur, werkblad en vloer beschadigd kan je wel wat meer buikpijn opleveren dan die 500 euro :P
Hij heeft foto's aangeleverd van koven met stuc. Ik ga er niet vanuit dat een gehele koof naar beneden komt. Dat lijkt me toch wel aardig basiswerk voor een timmerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
jip_86 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:29:
[...]

Kan zo geen heel heldere foto vinden van mijn koof, maar mijn koof is wel gestuukt. Mijn plafond is ook zo'n standaard gespoten nieuwbouwplafond (dat is spack toch?).
Dat staat wel prima eigenlijk. Kan niet goed inschatten of dat nu heel veel beter gaat lijken dan gewoon verven en mdf.
Als het boven de keuken is zou je voor die 200 misschien nog kunnen overwegen spotjes te installeren ;)
Spotjes hebben weinig zin. De koof komt boven de keuken(kastjes) waar weinig tot geen licht nodig is.

• ID-College
ViezeVis schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:33:
[...]

Hmm, met stucwerk zouden wij op net geen 700€ uitkomen voor een maat van 340cm x 30 cm. Zit dus niet heel ver van jouw prijs af dan.
Zou ermee oppassen.. Prijzen lijken mij ver van realistisch op het moment, en het laatste wat je wilt is de koof die naar beneden komt zeilen..
Bij mij zit er een plafondunit in, en die weegt zelf al 40 kilo.. Die wil je niet naar beneden zien vallen als je staat te koken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
ID-College schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:52:
[...]

Zou ermee oppassen.. Prijzen lijken mij ver van realistisch op het moment, en het laatste wat je wilt is de koof die naar beneden komt zeilen..
Bij mij zit er een plafondunit in, en die weegt zelf al 40 kilo.. Die wil je niet naar beneden zien vallen als je staat te koken :)
Zou het ook niet willen hoor. Ik denk dat de montage van de vuren houten balken en het bevestigen van de MDF behoorlijk meevalt schat ik in. Er komt bij ons ook niets in te hangen. Met 40kg snap ik wel dat je die zekerheid nog even extra wil. Maar dat is dus bij ons niet aan de orde.

Ik heb aanvullend gevraagd om wat referenties. Even kijken wat dat oplevert.

/Edit; helaas niet zoveel. Wel foto's gezien dat hij schuurtjes maakt, verleningen van schuren, houten plantenbakken van vuren hout. Wel een timmerman, heb ik het idee.

[ Voor 13% gewijzigd door ViezeVis op 11-08-2022 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:30
Mijn neef is timmerman en heeft bij mij wat kleine (2 verticale koven, kastje en afwerking hangtoilet) en grote (uitbouw in houtskelet) gemaakt.
Een koof laat hij perfect aansluiten op de muur, in geprimerde MDF zodat je vlot een laagje kan schilderen. De buitenhoek is in verstek gezaagd en in zijn atelier gelijmd, zodat je 'niets' van naad ziet.

Hij heeft wel 2 nadelen: hij is een pietje precies, voor een goedkoop werkje wat niet proper moet zijn moet je hem niet vragen. En hij is de komende 2 jaar volzet.

Dus de kans dat jou mannetje een vakman is, als ie zo snel kan komen, is erg klein. Zorg dat je erbij bent als hij bezig is (mss kan je "domme kracht" spelen en zo nog wat van de werkuren afhalen) zodat je in de mot kan houden dat alles wel een beetje goed verloopt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:34
Kom op jongens, een rechte koof is nou niet bepaald rocket science. Of je doet het zelf, of je zet deze man in die een zeer redelijkheid prijs vraagt. Om hier nou referenties voor te gaan vragen vind ik nogal overdreven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Even een update vanuit TS. We gaan in zee met de timmerman. Hij gaf zelf ook aan de buizen tegen meerwerk te willen plaatsen. Uiteraard, graag natuurlijk. Er komen spirobuizen in met slangklemmen die aan de constructie of het plafond gemonteerd worden. Gaat om een compleet set met spirobuis 3 meter, bolrooster, terugslagklep, bocht en verbindingssokken. Zo min mogelijk werken met de flexibele aluminium slang. Ik denk dat wij die onderdelen gaan bestellen en hij gaat deze plaatsen.

Heb er wel vertrouwen in. Hij komt nog op locatie om het e.e.a. na te meten. Ik houd jullie op de hoogte :*)

[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 16-08-2022 19:54 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
TS meldt zich weer! Enkel nog schilderen. Kit- en houtvuller moet even goed drogen zodat het afwerken beter gaat. Ondanks zeer smalle ruimte, is het toch goed gelukt allemaal. Tot dusver al erg tevreden over hoe het er allemaal bijhangt. Eindresultaat volgt.

Members only:

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:24
Voor het resultaat is het best netjes vind ik.

Mijn zwager heeft zoiets toevallig gisteren gedaan inclusief stucen. Prijs was 850 euro.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
En dan nu het voorlopige eindresultaat.Ondanks de grondverf blijft MDF behoorlijk zuigen. Moet dus nog een keer gesaust worden morgen. Hopen dat het dan helemaal dekkend is. Her en der nog een lichte verkleuring door de verf heen, maar het valt mij allerzins mee.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:51
Top dat je er ook nog even op terug komt, mooi om te zien dat het via werkspot wel kan goed kan verlopen :)

"Timmermannen die snel tijd hebben via werkspot = alarmbel"
Hoe kom je dan als net beginnende aan je werk? Als de communicatie goed verloopt is de kans vaak groot dat iemand zijn afspraken nakomt. Zijn vast uitzonderingen, maar iemand direct de grond in trappen is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
meenkdrie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:25:
Top dat je er ook nog even op terug komt, mooi om te zien dat het via werkspot wel kan goed kan verlopen :)

"Timmermannen die snel tijd hebben via werkspot = alarmbel"
Hoe kom je dan als net beginnende aan je werk? Als de communicatie goed verloopt is de kans vaak groot dat iemand zijn afspraken nakomt. Zijn vast uitzonderingen, maar iemand direct de grond in trappen is niet nodig.
Ik snap het wel. Hij had geen reviews, ook niet op Google, op Google vooralsnog onvindbaar. Heeft wel een site, maar is ook niet echt een reclamemiddel nog. Voor ons was het dus ook wel even spannend want je weet niet of je een plaatselijke beunhaas aan de deur krijgt.

Er zit dus ook een verhaal achter. Hij wil dit werk wat meer gaan doen i.p.v. zijn huidige werk. Hij vindt dit soort klussen leuk en zit dus, zoals die zelf zij, in zijn proefperiode.

Ik voel mij vereerd als ik straks de 1e review mag schrijven op werkspot :P

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 09-09-2022 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 11:12

AMDFreak

Intel is zo..

Brutale vraag, wat voor soort verf heb jij gebruikt bij het sausen?
Gewoon muurverf?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
AMDFreak schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:27:
Brutale vraag, wat voor soort verf heb jij gebruikt bij het sausen?
Gewoon muurverf?
Volgens mij Flexa matwit op terpentinebasis. Heb 't zelf niet gesaust.

Pagina: 1