Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altiornavilium
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 10-08-2022
Ik heb al drie jaar een Huawei Mate 20 Pro (Dual Sim, LYA-L09, EMUI versie 12.0.0), overigens naar volle tevredenheid. Ik ga binnenkort van werkgever veranderen waarvoor ik een tweede telefoonnummer ga gebruiken. Ik heb daarom een nieuw abonnement afgesloten en de Simkaart in mijn telefoon geplaatst. Helaas blijft mijn telefoon werken alsof er 1 simkaart in de telefoon zit.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb google geraadpleegd. Alle opties die daar voorbij kwamen (menu instellingen etc.) zijn niet beschikbaar in de menu's van mijn telefoon.
- Ik ben bij de winkel langs geweest waar ik de telefoon heb gekocht. Daar konden ze me ook niet helpen.
- Ik heb contact gezocht met Huawei, ze zeggen dat er tot nu toe geen oplossing is voor het probleem.
- Ik heb een app geïnstalleerd waarmee je twee simkaarten kunt managen. Ook hierin werd de tweede Simkaart niet herkend.

Is er iemand die mij kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:54
probeer eerst eens:
1 en 2 wisselen,
2 alleen er in
probeer met een werkende tweede uit een andere telefoon.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 00:13

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Is het een toestel met bijvoorbeeld KPN software, dan zou je het daar moeten kunnen vragen om te unblocken

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altiornavilium
Tens schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:20:
probeer eerst eens:
1 en 2 wisselen,
2 alleen er in
probeer met een werkende tweede uit een andere telefoon.
Al gedaan. Beide Sims werken, als ik ze met andere telefoon test of op de plek van Sim 1 plaats.
Wisselen werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altiornavilium
Sr Juan schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:20:
Is het een toestel met bijvoorbeeld KPN software, dan zou je het daar moeten kunnen vragen om te unblocken
Het is geen toestel met software van een provider. Draait op Android met wat aanpassingen van Huawei.