Ik zoek een standalone dvd speler die ook mp3 cd's en cd's waar een divx op gebrand is kan afspelen? Ik zou dan ook graag weten hoe je zo'n divx op cd moet branden om hem op een dvd speler af te spelen.
Dat kan niet. Hier wordt ik nou zo moe van 
Iedereen wil maar apparaten die ALLES kunnen....
Iedereen wil maar apparaten die ALLES kunnen....
Een Divx, kun je niet afspelen op een dvd-speler.
Je kunt die Divx wel omzetten naar Video-cd of Super Video-cd formaat. Dan kun je em wel afspelen.
Je kunt die Divx wel omzetten naar Video-cd of Super Video-cd formaat. Dan kun je em wel afspelen.
Als je een DivX op je DVD speler wilt afspelen zal deze dus Mpeg 4 moeten ondersteunen. Voor zover ik weet zijn deze spelers (nog) niet in omloopt, wat je zou kunnen doen is een DivX mbv Nero 5.5 (de laatste versie kun je downloaden bij www.ahead.de) omzetten naar VideoCD. Deze kun je vervolgens gewoon als 'VideoCD' bekijken met de meeste DVD Spelers.Op maandag 27 augustus 2001 10:30 schreef brianpepejeans het volgende:
Ik zoek een standalone dvd speler die ook mp3 cd's en cd's waar een divx op gebrand is kan afspelen? Ik zou dan ook graag weten hoe je zo'n divx op cd moet branden om hem op een dvd speler af te spelen.
Verwijderd
Gebruik de zoekfunctie eens, dit is vaker aan bod gekomen. Divx afspelen is iddd onmogelijk...
Oke divx wil dus gewoon niet maar eerst omzetten naar video cd werkt dus wel. En dat gaat heel makkelijk met nero? of zijn er nog andere programma's voor. En welke dvd spelers kunnen dit? Die ook mp3 kunnen spelen? Ik had hier een tijd geleden een zilver/grijze regiovrije gezien dacht ik maar kan ik nergens meer vinden
Verwijderd
Dat doe je als je echt niets anders meer kan. Oftewel het staat garant voor kwaliteitsverlies.Op maandag 27 augustus 2001 10:38 schreef brianpepejeans het volgende:
Oke divx wil dus gewoon niet maar eerst omzetten naar video cd werkt dus wel.
Bijna elke DVD speler kan (S)VCD afspelen, dus deze waarschijnlijk ook wel. Je kunt de spec van het ding toch gewoon op de Pioneer website opzoeken. Waarschijnlijk kan ie geen Mp3's afspelen maar dan moet je dan maar even bekijken.Op maandag 27 augustus 2001 10:42 schreef brianpepejeans het volgende:
Kan de pioneer dv530 deze videocd en mp3 aan? Iemand ervaring mee?
LeNNy out.
Verwijderd
Kijk eens op www.vcdhelp.com, daar staat uitgelegd hoe je van DivX naar VCD/SVCD etc kan omzetten. Ook hoe je die bestanden vervolgens moet branden wordt daar goed weergegeven. Ze hebben daar ook een lijst met DVD-spelers en welke formaten ondersteund worden.
Ikzelf zet DivX om met TMPGEnc (freeware) en dat duurt best langt hoor (circa 8 uur op een Duron 600@925 en 160MB RAM). Gewoon 's nachts aanzetten, volgende ochtend klaar. Van één DivX (circa 2 uur) maak je zo 2 VCD-tjes.
Let in het begin wel goed op met welke instellingen je gaat werken!! Ikzelf werk nu op 720*480 en NTSC-formaat, mijn DVD-speler (Pioneer 626-D) kan namelijk zelf de omzetting van PAL --> NTSC maken.
Succes
Ikzelf zet DivX om met TMPGEnc (freeware) en dat duurt best langt hoor (circa 8 uur op een Duron 600@925 en 160MB RAM). Gewoon 's nachts aanzetten, volgende ochtend klaar. Van één DivX (circa 2 uur) maak je zo 2 VCD-tjes.
Let in het begin wel goed op met welke instellingen je gaat werken!! Ikzelf werk nu op 720*480 en NTSC-formaat, mijn DVD-speler (Pioneer 626-D) kan namelijk zelf de omzetting van PAL --> NTSC maken.
Succes
ik heb dit gevonden:
DVD-02
DVD player
- Plays DVD/Video CD/Audio CD/CD-R/MP3 (CD recorded in MP3)
- Plays all 8 and 12 cm discs
- Plays PAL/NTSC (TV must have same systems)
- Surround sound with built-in Dolby digital AC-3 decoder
- On-screen display
- Controls: play; skip/search; pause; shuffle;
programmable memory; repeat; repeat A-B
- Additional DVD features: slow motion; title displayed;
changing subtitle language, changing sound track language; viewing from another angle; zoom;
4:3 and 16:9 mode; parental lock
- Connections: euro scart; video out; audio out
(front,surround, center and subwoofer); optical digital
out(DTS);coaxial digital out; S-video out.
- Power source: AC 230 Volt/50 Hz
- Dimensions: 430 x 310 x 95 mm (WxDxH)
- Weight Nett.: 5500 grs.
- EAN-Code: 87.11902.01191.0
Is dit iets?
En als ie niet regiovrij is kan ik geen ik alleen geen buitenlandse dvd's afspelen toch. Maar wel gewoon zelf gebrande cd's.
DVD-02
DVD player
- Plays DVD/Video CD/Audio CD/CD-R/MP3 (CD recorded in MP3)
- Plays all 8 and 12 cm discs
- Plays PAL/NTSC (TV must have same systems)
- Surround sound with built-in Dolby digital AC-3 decoder
- On-screen display
- Controls: play; skip/search; pause; shuffle;
programmable memory; repeat; repeat A-B
- Additional DVD features: slow motion; title displayed;
changing subtitle language, changing sound track language; viewing from another angle; zoom;
4:3 and 16:9 mode; parental lock
- Connections: euro scart; video out; audio out
(front,surround, center and subwoofer); optical digital
out(DTS);coaxial digital out; S-video out.
- Power source: AC 230 Volt/50 Hz
- Dimensions: 430 x 310 x 95 mm (WxDxH)
- Weight Nett.: 5500 grs.
- EAN-Code: 87.11902.01191.0
Is dit iets?
En als ie niet regiovrij is kan ik geen ik alleen geen buitenlandse dvd's afspelen toch. Maar wel gewoon zelf gebrande cd's.
Pagina: 1