Opmerking over artikel foldables

Pagina: 1
Acties:

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
CC @arnoudwokke

Artikel nieuws: Het wil nog niet echt lukken met vouwbare smartphones, want ze zijn n...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyHYhnlzNSglEwP20mHtTEn73hk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PjoKJFMF178jTmytV5wdjWN2.png?f=user_large

Ik vroeg me af of dit een renderfout aan mijn kant of een rare grafiek is; is het de bedoeling dat hier tot 50% wordt weergegeven terwijl het grootste balkje 0.7% is? Lijkt me handiger om hier maar tot 5% of 10% te gaan.

Als het niet anders kan of het bewust is dan heb ik niks gezegd, maar ik heb toch de pagina een paar keer gerefreshed omdat ik het er wel heel raar uit vond zien :)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01

arnoudwokke

Redacteur
@Oon dank voor je opmerking. Heb hier idd over getwijfeld. Als je hem tot 5 procent laat gaan, dan is het verschil tussen de jaren beter te zien, maar wek ik ook optisch de indruk dat vouwbare smartphones een groot deel uitmaken van de smartphonemarkt. Zo drukt het beter uit dat het ondanks de stijging nog altijd weinig voorstelt :)

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
arnoudwokke schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:45:
@Oon dank voor je opmerking. Heb hier idd over getwijfeld. Als je hem tot 5 procent laat gaan, dan is het verschil tussen de jaren beter te zien, maar wek ik ook optisch de indruk dat vouwbare smartphones een groot deel uitmaken van de smartphonemarkt. Zo drukt het beter uit dat het ondanks de stijging nog altijd weinig voorstelt :)
Ik snap dat het een lastige is, daarom dat ik ook even twijfelde. Maar prima, dan is er in ieder geval niks fout gegaan en is mijn vraag beantwoord :)