Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennio
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-02 11:49
Heeft iemand enig idee welke drivers men moet hebben om de a7 van Samsung in fastboot mode te krijgen. Alle gangbare en actuele drivers sets al geprobeerd, maar geen verbinding bij de fastboot instelling; de adb mode werkt wel gewoon en ook het downloaden via Odin is geen probleem..de laatste poging heb ik ondernomen met de 15 seconds adb installer uit de xda gelederen waar ik ook nog een latest adb launcher vond, maar geen van allen maakte het op mijn unlocked samsung mogelijk om de fastboot functie aan te spreken. Iemand die het wel is gelukt om op w10 een samsung te kunnen flashen? gr. R.
...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:59
Heb je al met je USB instellingen gespeelt in de developer opties van je telefoon?
Volgens mij kon je daarin door instellingen - software, build nummer en daar 12 keer op tikken, dan komen die developer opties tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennio
het is 7 keer tikken en dan kun je de adb bridge inschakelen en dat heb ik natuurlijk allang gedaan want zonder dat kun je geen adb zaken uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Samsung gebruikt geen fastboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:59
hcQd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:12:
Samsung gebruikt geen fastboot.
Correct, Samsung heeft Download mode, een uitleg: https://www.thecustomdroi...download-odin-mode-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennio
het nadeel van odin is dat je alleen spul kan flashen dat de extensie tar heeft en als je dus met een zeer beperkt aanbod hebt te maken, want zip of img materiaal is bij Odin niet welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Normaal installeer je TWRP met Odin, en gebruik je dat om roms te installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door hcQd op 11-08-2022 00:37 ]

Pagina: 1