Badges mis-aligned

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het lijkt erop dat er bij badges ruimte wordt gereserveerd voor het abonnement-icoontje. Als iemand echter geen abonnement heeft, zorgt dit voor een heel erg lelijke alignment van de karmabadges, die dan veel te ver naar rechts verspringt. De badge achter de username blijven tonen lijkt me overigens sowieso een stuk mooier/netter.

P.S. Die nieuwe buttons en kleursetting van de moderaties zijn wel heel erg lelijk, met alle respect. Vooral de +2, die valt nu juist weg ipv het netter te highlighten. Dit is, imho, in geen enkel opzicht een verbetering. Beetje een seniorentelefoon idee, maar dan ook met rare kleuren.

[ Voor 30% gewijzigd door WhatsappHack op 10-08-2022 13:33 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan je een screenshot plaatsen? Dat maakt het altijd makkelijker dan een stukje text, weet ik uit ervaring. ;)

Die nieuwe stijl van buttons is (helaas) een trend. Het wordt alleen meer met dit soort 'platte' kleuren.

[ Voor 33% gewijzigd door HollowGamer op 10-08-2022 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:31:

P.S. Die nieuwe buttons en kleursetting van de moderaties zijn wel heel erg lelijk, met alle respect. Vooral de +2, die valt nu juist weg ipv het netter te highlighten. Dit is, imho, in geen enkel opzicht een verbetering. Beetje een seniorentelefoon idee, maar dan ook met rare kleuren.
Als je kleurenblind bent kan je volgens mij totaal geen onderscheid maken. Weet niet of dit hier überhaupt op getoetst is. Ik ben zelf niet kleurenblind, maar op mijn mobiel kan ik al moeilijk het verschil zien. Ik vind het er niet uit zien, heel kinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:55:
[...]

Als je kleurenblind bent kan je volgens mij totaal geen onderscheid maken. Weet niet of dit hier überhaupt op getoetst is. Ik ben zelf niet kleurenblind, maar op mijn mobiel kan ik al moeilijk het verschil zien. Ik vind het er niet uit zien, heel kinderlijk.
De kleuren matchen grappig ook genoeg niet met de modscore filters/omschrijving. De kleuren groen zijn anders.
Ben niet kleurenblind, maar wel daar gevoelig voor lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NanoSector
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-10 07:49
WhatsappHack schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:31:
Dit was ook mijn eerste gedachte, ik dacht dat een hele discussie uit alleen maar +2's bestond en dat vond ik raar. Toen pas zag ik dat het om +1 en +2 gemixt ging. De oude kleuren waren veel beter te onderscheiden, en het zal niet aan mijn scherm liggen want dat is een 2021 MacBook Pro :)

Ik weet overigens niet of @WhatsappHack dit bedoelde, maar de karma badges lijken nu op de verkeerde plek te staan. Als dit wel juist is dan ziet het er heel erg buggy uit en vond ik de oude stijl waarbij de karma badges rechts van de username stonden beter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ugfXM1foSUVL6ygzEBc5AQNdqw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1u58EMKKc5lyGNjcHUJKDj6u.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOgMzYHgUxJSMz-PfdAHYeIwMDw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8XVkdD5QLsdPz32BuJzj41KD.png?f=fotoalbum_large

EDIT: Als je de
code:
1
<br>
na de username na de <div> van de karma badge zet krijg je dit. Dat lijkt me logischer, dus ik denk dat de <br> gewoon op de verkeerde plek staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWxKlHsa8nw449Moq7V2YiTOIjM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2NBqec464AOlvgtwol6dWzF9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door NanoSector op 14-08-2022 14:10 ]