Artikelen AHOLD en Deliveroo

Pagina: 1
Acties:

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-11 12:20
Niet zozeer een fout ofzo, of iets waar wat aan gedaan moet worden, maar voor mijn beeldvorming, waarom staat dit soort nieuws op Tweakers?

Ik mis eigenlijk een beetje raakvlak met iets van tech of aanverwanten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Omdat Bol tienduizenden andere webwinkels vertegenwoordigd en/ook omdat een flink aantal van die verkochte tech/aanverwante artikelen in Pricewatch staat?

Tja, Deliveroo; goede vraag; iets met e-commerce in ongeveer de sterktst gegroeide sector van de afgelopen 3 jaar (want corona dus lekker online bestellen)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:29
Bol.com kan ik nog wel begrijpen (hoewel dit specifieke onderwerp natuurlijk niet echt iets met tech te maken heeft) maar waarom dat artikel over Deliveroo op Tweakers staat...

Het meeste Tweak-waardige onderdeel van Deliveroo wat ik kan bedenken is dat ze een app hebben? :?

/post

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Komkommertijd, dan maar schrijven om het schrijven

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:38
Deliveroo en vergelijkbare ondernemingen zijn online dienstverleners die dmv algoritmes hun diensten aanbieden (Het bedrijf maakt bij de toedeling van de bezorging van maaltijden gebruik van een algoritme, genaamd Frank. Frank is een geavanceerd systeem en volgens Deliveroo cruciaal voor haar organisatie.

Het is dus redelijk een IT gerelateerd bedrijf

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Polderviking schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:29:
Niet zozeer een fout ofzo, of iets waar wat aan gedaan moet worden, maar voor mijn beeldvorming, waarom staat dit soort nieuws op Tweakers?

Ik mis eigenlijk een beetje raakvlak met iets van tech of aanverwanten.
Het heeft wel degelijk raakvlakken met IT, net zoals entertainment nieuws (radio, TV, streaming, etc.).
Nieuws over ViaPlay (duurder abo) mag bijvoorbeeld gerust geplaatst worden.

Vergeet ook niet dat T.net meer mainstream is geworden en ook meer nieuws uit NL wilt plaatsen.
Daar hoort nieuws over streaming bijvoorbeeld ook bij.

Persoonlijk vind ik dat er meer 'gezeurd' mag worden over karig nieuws van OS'en (Linux, macOS, Windows, Android, etc.), en dat zelfs NU.nl eerder één/twee dag(en) berichten post voordat het op T.net staat.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 10-08-2022 17:01 ]

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-11 12:20
Brinkiewestland schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:35:
Deliveroo en vergelijkbare ondernemingen zijn online dienstverleners die dmv algoritmes hun diensten aanbieden (Het bedrijf maakt bij de toedeling van de bezorging van maaltijden gebruik van een algoritme, genaamd Frank. Frank is een geavanceerd systeem en volgens Deliveroo cruciaal voor haar organisatie.

Het is dus redelijk een IT gerelateerd bedrijf
Dat wist ik niet, dat stuk is dan wellicht boeiend voor veel mensen hier.
Maar zijn dan gelijk al hun stuiptrekkingen interessant voor Tweakers? Of ze wel of niet hier rondrijden maakt voor dat algoritme vermoed ik niet zo veel uit.
Of ze wel of niet ergens bedrijfsvoering gaan doorzetten lijkt me meer iets in de categorie algemeen binnenlands nieuws.
Pagina: 1