Mijn vraag is: ik heb een volvo c30 summum die inmiddels 10 jaar oud is en eigenlijk nooit gebreken heeft gehad. Sinds een paar jaar slaat de airco na een half uur uit. Ja ik weet paar jaar maar het boeide me eerst niet zoveel ik vond raam open ook best. Nu inmiddels niet meer. Ik ben naar een garage gegaan die hebben de vloeistof uit de airco gehaald (zat blijkbaar halfvol) en daarna vervangen. Dus was wat kosten verder en toen bleek: airco doet het nog steeds niet. Meneer bij garage zegt nieuw pompje is 400 euro. Das best een bedrag. Waarom vullen ze een halfvolle airco bij en laten ze je betalen dat zien ze toch meteen? Ik trek het hier niet van de rol ofzo (100 euro).
Nu tweede kleine garage om de hoek bij mn huis (waar de buurt slecht over praat maar ik geloof niet iedereen) zegt, die airco pomp is bij een volvo vaak niet stuk maar er zit een koppeling op en die is verkeerd afgesteld en dat is bekend probleem bij Volvo's. Hij zegt dat is geen grote operatie rond 60 euro.
Wat denken jullie, is een aircopomp kapot terwijl deze het toch 30 min doet of is de man die als oplichter wordt weggezet juist eerlijk?
Kan er iets anders aan de hand zijn?
Wat is beste om te doen?
Nu tweede kleine garage om de hoek bij mn huis (waar de buurt slecht over praat maar ik geloof niet iedereen) zegt, die airco pomp is bij een volvo vaak niet stuk maar er zit een koppeling op en die is verkeerd afgesteld en dat is bekend probleem bij Volvo's. Hij zegt dat is geen grote operatie rond 60 euro.
Wat denken jullie, is een aircopomp kapot terwijl deze het toch 30 min doet of is de man die als oplichter wordt weggezet juist eerlijk?
Kan er iets anders aan de hand zijn?
Wat is beste om te doen?