Iemand enig idee wanneer dit mooi apparatuur naar Europa komt, kan namelijk niks vinden online en wacht al 7 maanden
?
Heb je Logitech al gevraagd? Zij weten het antwoord 
Het is al enig bekend dat hij nog niet leverbaar is in Europa.
Het is al enig bekend dat hij nog niet leverbaar is in Europa.
[ Voor 37% gewijzigd door corporalnl op 09-08-2022 22:27 ]
Elke site in EU die erover schrijft, reviewt, etc, heeft dat ding "gewoon" via Amazon US besteld met international shipping.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Op Amazon.nl prima te bestellen anders.
https://www.amazon.nl/Log...d=pla-1118278250072&psc=1
* Wylana moet leren lezen. Gaat om de deurbel en niet de camera
https://www.amazon.nl/Log...d=pla-1118278250072&psc=1
* Wylana moet leren lezen. Gaat om de deurbel en niet de camera
[ Voor 20% gewijzigd door Wylana op 10-08-2022 10:08 ]
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Maar mocht hij stuk gaan moet hij weer terug naar de US? anders lijkt het mij wel te doen om hem in de US aan te schaffen.MAX3400 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:28:
Elke site in EU die erover schrijft, reviewt, etc, heeft dat ding "gewoon" via Amazon US besteld met international shipping.
[Afbeelding]
De garantie ligt toch bij Amazon? Dunno, ik bestel daar te weinig.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:17:
[...]
Maar mocht hij stuk gaan moet hij weer terug naar de US? anders lijkt het mij wel te doen om hem in de US aan te schaffen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens mij ligt de garantie dan bij Logitech, want dat is de verkoper (via Amazon). En ik lees ergens dat zij geen internationale garantie aanbieden. Dus als je verwacht dat je garantie nodig gaat hebben, dan zou ik hem niet via Amazon.com bestellen.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:17:
[...]
Maar mocht hij stuk gaan moet hij weer terug naar de US? anders lijkt het mij wel te doen om hem in de US aan te schaffen.
Pagina: 1