Ik zoek een?
Grafische kaart. Aangezien ik zie dat de prijzen nu lager zijn dan begin dit jaar.
Wat is je budget?
Ligt er aan. Ik kan tot ongeveer 600 gaan, maar als die kaarten overkill zijn dan liever een lichtere kaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
.....
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC wordt voornamelijk gebruikt voor Audio toepassingen, (in den toekomst) video bewerking grafische toepassingen (photoshop, illustrator etc), ik upscale graag af en toe nog wel wat video's met AI software, en misschien dat ik ook af en toe een spelletje ga spelen.
Maar dus voornamelijk voor software, minder voor gaming.
Een tijd geleden adviseerde iemand mij de RTX 3060.
Ik wil met 2 schermen gaan werken, een 4K scherm en een Quad HD scherm. Het gamen doe ik dan niet op 4K maar op het Quad HD scherm ivm te dure videokaarten.
Grafische kaart. Aangezien ik zie dat de prijzen nu lager zijn dan begin dit jaar.
Wat is je budget?
Ligt er aan. Ik kan tot ongeveer 600 gaan, maar als die kaarten overkill zijn dan liever een lichtere kaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
.....
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC wordt voornamelijk gebruikt voor Audio toepassingen, (in den toekomst) video bewerking grafische toepassingen (photoshop, illustrator etc), ik upscale graag af en toe nog wel wat video's met AI software, en misschien dat ik ook af en toe een spelletje ga spelen.
Maar dus voornamelijk voor software, minder voor gaming.
Een tijd geleden adviseerde iemand mij de RTX 3060.
Ik wil met 2 schermen gaan werken, een 4K scherm en een Quad HD scherm. Het gamen doe ik dan niet op 4K maar op het Quad HD scherm ivm te dure videokaarten.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700 Boxed | € 374,14 | € 374,14 |
1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690-P WIFI D4 | € 239,- | € 239,- |
1 | Controllers | ASUS ThunderboltEX 4 | € 106,95 | € 106,95 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S redux | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF436C18BBK4/128 | € 646,36 | € 646,36 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 89,90 | € 89,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.606,15 |
[ Voor 3% gewijzigd door saken op 09-08-2022 20:40 ]