Ik ben in Noorwegen op vakantie en was zo dom bij een stop iPhone op de auto te laten liggen en weg te rijden. Gelukkig relatief kort daarna kwam ik erachter. Paar puntjes inloggen op iCloud werkt niet (leuk 2 factor authentificatie moet ik die nu uitzetten?) Dochter lief had haar telefoon niet bij zich, die dus ophalen in de hut. Natuurlijk geen internet tegoed, dat wel kunnen opwaarderen. Vervolgens op weg, via find my iphone en route.
Helaas grofweg gaat dat goed maar de route wordt naar de dichtsbijzijnde kruising gemaakt. Dat was nog een stukje uit de buurt. Uiteindelijk wel gevonden door in de app steeds te kijken hoever van dochters iphone mijn iphone was. Super veel geluk naast de weg gevonden op schuin telut met rotsen. Op een krasje na geen schade. Koste wel wat tijd want de lokatie wordt om de 5 minuten gesynced. Advies doe het niet na is niet goed voor je hart.
Helaas grofweg gaat dat goed maar de route wordt naar de dichtsbijzijnde kruising gemaakt. Dat was nog een stukje uit de buurt. Uiteindelijk wel gevonden door in de app steeds te kijken hoever van dochters iphone mijn iphone was. Super veel geluk naast de weg gevonden op schuin telut met rotsen. Op een krasje na geen schade. Koste wel wat tijd want de lokatie wordt om de 5 minuten gesynced. Advies doe het niet na is niet goed voor je hart.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.