Hopelijk is dit de juiste plek, of moet ik voor accessoires ergens anders zijn?
Ik zoek een?
Snellader voor telefoons en tablets
Wat is je budget?
Dit hangt af van wat je er voor krijgt. Een lader voor 1 apparaat... 20-30 ofzo?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
M'n apparatuur te laden
Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn echt belachelijk veel soorten en prijzen.. ik heb geen idee meer wat nou zinvol is en welke ok zijn en welke zwaar overpriced zijn
In het gezin hebben we:
Huawei P20 pro
Samsung S22
Galaxy Tab A8
Lenovo Ideapad Duet Chromebook - CT-X636F
En nog wat losse usb-c apparaten (voornamelijk koptelefoons)
Er moet veel tegelijk geladen worden.
Nou begrijp ik dat GaN laders beter zijn maar ik zie prijzen all over the place...
Ik zie verschillende amperes en wattages en ik weet het allemaal niet meer.
Blijkbaar zijn er ook nog specifieke kabels voor nodig, ik heb blauwe (usb 3), paarse (huawei supercharge) en rode (thunderbolt?) maar die werken niet onderling op elk apparaat. Welke kabels moet ik erbij hebben? is "usb 3" genoeg?
Ik krijg de indruk dat het goedkoper/beter/simpeler is om meerdere laders te kopen die 1 apparaat chargen dan 1 lader die meerdere apparaten charged. Klopt dit?
Wat is het beste bang for your buck? Zijn bepaalde aliexpress laders die beter zijn qua prijs kwalitatief nog wel in orde?
Al met al kan ik door de laders het bos niet meer zien. Dus graag advies!
Ik zoek een?
Snellader voor telefoons en tablets
Wat is je budget?
Dit hangt af van wat je er voor krijgt. Een lader voor 1 apparaat... 20-30 ofzo?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
M'n apparatuur te laden
Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn echt belachelijk veel soorten en prijzen.. ik heb geen idee meer wat nou zinvol is en welke ok zijn en welke zwaar overpriced zijn
In het gezin hebben we:
Huawei P20 pro
Samsung S22
Galaxy Tab A8
Lenovo Ideapad Duet Chromebook - CT-X636F
En nog wat losse usb-c apparaten (voornamelijk koptelefoons)
Er moet veel tegelijk geladen worden.
Nou begrijp ik dat GaN laders beter zijn maar ik zie prijzen all over the place...
Ik zie verschillende amperes en wattages en ik weet het allemaal niet meer.
Blijkbaar zijn er ook nog specifieke kabels voor nodig, ik heb blauwe (usb 3), paarse (huawei supercharge) en rode (thunderbolt?) maar die werken niet onderling op elk apparaat. Welke kabels moet ik erbij hebben? is "usb 3" genoeg?
Ik krijg de indruk dat het goedkoper/beter/simpeler is om meerdere laders te kopen die 1 apparaat chargen dan 1 lader die meerdere apparaten charged. Klopt dit?
Wat is het beste bang for your buck? Zijn bepaalde aliexpress laders die beter zijn qua prijs kwalitatief nog wel in orde?
Al met al kan ik door de laders het bos niet meer zien. Dus graag advies!