Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Zo misschien?
:fill(white):strip_exif()/f/image/5jwQOj4g1cb7p50FgBqGLMHI.png?f=user_large)
met dank aan Bob™ uit de HK
:fill(white):strip_exif()/f/image/5jwQOj4g1cb7p50FgBqGLMHI.png?f=user_large)
met dank aan Bob™ uit de HK
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Je kunt er ook een beetje WD40 op spuiten en een beetje met de deur bewegen, dat wurmt zich wel naar binnen.
Lijkt mij niet stelbaar, maar misschien zou je er een ringetje / rubbertje tussen het scharnier kunnen plaatsen waardoor hij net een mm ophoogt.
Lijkt mij niet stelbaar, maar misschien zou je er een ringetje / rubbertje tussen het scharnier kunnen plaatsen waardoor hij net een mm ophoogt.
bij mij kan je de deuren zo optillen en uit de paumellen halen. Stellen kan je doen door ze dieper of ondieper in de kozijnen te draaien (of de deur)
Om te smeren gebruik ik teflon spray, geen wd40
Om te smeren gebruik ik teflon spray, geen wd40
[ Voor 14% gewijzigd door superduper op 09-08-2022 10:19 ]
Dit.. gewoon WD40 spuiten (niet teveel, gaat lopen)DanDGT schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:18:
Je kunt er ook een beetje WD40 op spuiten en een beetje met de deur bewegen, dat wurmt zich wel naar binnen.
Ik denk dat het onderste dopje wellicht een schroefdopje is dat op de pin geschroefd zit die er van boven in zit.
Dopje eraf, pin eruit volgens de @PD2JK methode (tm)(c) en dan zit je deur los.
Om je benedendeur te stellen kan je denk ik de onderdelen die aan de bovenkant in de deur zitten een extra slagje dieper de deur in kunnen draaien.
Dopje eraf, pin eruit volgens de @PD2JK methode (tm)(c) en dan zit je deur los.
Om je benedendeur te stellen kan je denk ik de onderdelen die aan de bovenkant in de deur zitten een extra slagje dieper de deur in kunnen draaien.
[ Voor 5% gewijzigd door eamelink op 09-08-2022 10:23 ]
Pagina: 1