Toon posts:

Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben sinds vandaag ook lid van de DCP's. :)

Aangezien ik dus nieuw ben met de client heb ik hier een vraagje over. Ik las namelijk dat het ook mogelijk moest zijn om je werk zo lang mogelijk te bewaren en dan pas in 1x te flushen... dus ipv automatisch flushen en updaten, wil ik die client eigenlijk wel laten updaten (zoveel als ie maar kan >:) ) en dan handmatig flushen 8-)

Zou iemand kunnen uitleggen hoe ik dat instel?

Bij voorbaat dank

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
je wilt handmatig flushen?
Dat doe je d.m.v. met je rechter muisknop op het koetje te klikken en dan voor de optie "flush" te kiezen.

Ook kan je in dat menuutje handmatig fetchen...doorop optie "fetch" te klikken...en als je beiden wilt dan keis je voor "update buffers (fetch and flush)"

Om nu een tijdje te sparen kan je je buff-in vergroten door je .ini (het documentje in je distributed.net directory) te openen in bijv. kladblok en er handmatig een grotere limiet aan toe te kennen (is wel afhankelijk van de snelheid van je computer, blokjes zijn niet onbeperkt houdbaar).
[rc5]
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=5000
In het bovenstaande staat de blocksize=33 voor dat je aangeeft alleen de grootste blokjes te willen doen (minder dateverkeer, minder ruimte op je hardeschijf en iets sneller) en de 5000 staat voor dat je 5000 blokjes wilt hebben (let op: omdat het gaat over 5000 blokjes zal je 157 pakketjes krijgen, elk van 32 blokjes groot).

Euh snap je het nog? :D
Dit was het...succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk niet :)

Ik zal ook uitleggen wrom.. ik weet het antwoord namelijk al via #DPC (gezellig kanaaltje).. ik wilde namelijk m'n wu's sparen.. en dan kan door de verbinding met de keyserver uit te zetten ;) en dan idd fetch and flush handmatg 8-)

• MarcyDarcy
sjonge..ik net mijn post aangevult met meer info weet je het al :)

(het is trouwens niet DCP's maar DPC :z )

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op maandag 27 augustus 2001 09:03 schreef Timboke het volgende:
Hoi,

Ik ben sinds vandaag ook lid van de DCP's. :)
Zit je bij de Dutch Cower Pow's?

Juist

• MarcyDarcy
Op maandag 27 augustus 2001 09:45 schreef MarcyDarcy het volgende:
*knip*

(het is trouwens niet DCP's maar DPC :z )
Op maandag 27 augustus 2001 09:52 schreef Jeldert het volgende:

[..]

Zit je bij de Dutch Cower Pow's?
Spuit 11 :+

Verwijderd

Topicstarter
hehe foutje jah :)
Pagina: 1