Tweakers, ik heb jullie hulp nodig!
Ik zoek een?
Ik zoek een 27" monitor. Op mijn bureau is alleen ruimte voor een 27" monitor, 2x 24" wordt te vol.
Wat is je budget?
€300 - €500.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell omdat ik het er netjes uit vindt zien en ik nu al een Dell 24" monitor heb
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de monitor voornamelijk gebruiken voor thuiswerken. Dat is dus mailen en office-werkzaamheden. Gamen doe ik niet, heel af en toe bewerk/verwerk ik de vakantiefoto's.
Ik heb al eerder een Dell USB-C dockingstation gekocht. Een USB-hub zou geen must zijn maar wel fijn zijn, dan de dock weer in de verkoop (weer een kastje minder).
Ik verdwaal een beetje in de termen van 4K, UHD en QHD en scaling. Ik vind ze moeilijk uit elkaar te houden en ik heb begrepen dat op een gegeven moment de letters te klein worden.
Wat heb ik nodig voor mijn situatie?
Ik zit te twijfelen tussen deze twee, de S2722QC en de S2722DC
Welke zou het beste bij mij passen?
Ik zoek een?
Ik zoek een 27" monitor. Op mijn bureau is alleen ruimte voor een 27" monitor, 2x 24" wordt te vol.
Wat is je budget?
€300 - €500.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell omdat ik het er netjes uit vindt zien en ik nu al een Dell 24" monitor heb
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de monitor voornamelijk gebruiken voor thuiswerken. Dat is dus mailen en office-werkzaamheden. Gamen doe ik niet, heel af en toe bewerk/verwerk ik de vakantiefoto's.
Ik heb al eerder een Dell USB-C dockingstation gekocht. Een USB-hub zou geen must zijn maar wel fijn zijn, dan de dock weer in de verkoop (weer een kastje minder).
Ik verdwaal een beetje in de termen van 4K, UHD en QHD en scaling. Ik vind ze moeilijk uit elkaar te houden en ik heb begrepen dat op een gegeven moment de letters te klein worden.
Wat heb ik nodig voor mijn situatie?
Ik zit te twijfelen tussen deze twee, de S2722QC en de S2722DC
Welke zou het beste bij mij passen?