Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk programmeren en verslaglegging van team en meetings, we werken met een aantal solutions die relatief zwaar zijn vooral met resharper geinstalleerd. hierbij wil ik niet dat de cpu als een gek gaat throttlen.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van 3k bruto(de zaak koopt de laptop)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het moet voor mij een desktop vervanger zijn maar met mogelijkheid meerdere schermen en tb/muis aan te sluiten via een dockingstation. ik heb geen problemen met dikte maar wil graag een 15,16 inch laptop 17 inch vind ik net wat te enthousiast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Verder heb ik al een Dell XPS 15 gevonden of een lenovo P1/P16.
Visueel gaat mijn voorkeur naar dell maar ik ben bang dat deze zal gaan throttlen.
Verder wil ik 64GB ram
en ook minstens een i7 12700h
Voornamelijk programmeren en verslaglegging van team en meetings, we werken met een aantal solutions die relatief zwaar zijn vooral met resharper geinstalleerd. hierbij wil ik niet dat de cpu als een gek gaat throttlen.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van 3k bruto(de zaak koopt de laptop)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het moet voor mij een desktop vervanger zijn maar met mogelijkheid meerdere schermen en tb/muis aan te sluiten via een dockingstation. ik heb geen problemen met dikte maar wil graag een 15,16 inch laptop 17 inch vind ik net wat te enthousiast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Verder heb ik al een Dell XPS 15 gevonden of een lenovo P1/P16.
Visueel gaat mijn voorkeur naar dell maar ik ben bang dat deze zal gaan throttlen.
Verder wil ik 64GB ram
[ Voor 3% gewijzigd door jesha op 08-08-2022 16:19 ]