Tijdelijk uitgeschakelde winkel blijft hardnekkig aanwezig.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan.ben
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-12-2024
L.S.
Een winkel uitsluiting bij een zoek opdracht heeft zich vertaald naar een hardnekkige blokkade voor een prijsalert.
Het gaat bij mij om Amazon.nl, die ik bij zoeken ooit eens uitgeschakeld heb, maar voor prijsalert gewoon mag meedoen. Bij nieuwe zoekopdracht niet uitsluiten helpt niet. Voor expliciet resetten is er nog geen opdracht.

Direct bij het instellen van een nieuw prijsalert staat Amazon.nl in het uitsluitvakje onderaan en is niet te deleten of weg te krijgen door in het programma alle selecties te resetten.

Graag oplossing van dit probleem.
Met vriendelijke Groet,
Gertjan.ben
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
met of zonder inloggen proberen helpt al vele weken niet. Nu maar even de tijd genomen de bug te melden en illustreren. Alleen ...helaas... geen mogelijkheid voor uploaden van het plaatje

Gertjan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan.ben
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nUGBknZ3TW2tkhHiBiVIOg-yrr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IsW5wCgehml0pZ80DkWAEmI8.jpg?f=fotoalbum_large

Gertjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

Zolang je het vinkje bij "Winkels uitsluiten" uit laat staan bij pricealerts doen die winkels gewoon mee. Als je het vinkje wel aanzet dan kijkt hij altijd naar je meest recente uitsluit-instelling. Maar misschien begrijp ik je probleem verkeerd?

Intentionally left blank