Ondertussen een goede 3-3,5 jaar geleden een mini ITX met adviezen van hier samengesteld. Alles mooi zelf in elkaar geklust en voor het eerst voor een AMD gekozen. Los van het feit dat ik dit nooit meer doe (zowel een mini-ITX in elkaar zetten als AMD) zal ik mijn moederbord moeten vervangen.
Indertijd de ASUS ROG STRIX B450-I GAMING Socket AM4 AMD B450 Mini ITX gekocht. Een van beide memory slots is gesneuveld alsook een USB 3.0 poort. Vandaag de dag daar ook nog eens een windows BSOD bij dat mogelijk door fouten in de stroomvoorziening in het systeem veroorzaakt kan worden. Aangezien het moederbord toch al vervelend doet eerst dat maar eens uitsluiten.
Probleem is echter dat ik ruimte heb voor een mini ITX
. Als ik dan ga zoeken hier bij tweakers heb ik 3 opties:Mijn vraag is dan ook of iemand ervaring heeft met een van deze 3 mobo's? Zelf neig ik naar de MSI (de ASRock het minst). De MSI is ook 2 jaar nieuwer dan de andere 2. Echter via google zijn er nog meer bordjes te vinden. Aanbevelingen?
Edit ik ga nog even zoeken hoe ik de lijst als lijst kan weergeven
Indertijd de ASUS ROG STRIX B450-I GAMING Socket AM4 AMD B450 Mini ITX gekocht. Een van beide memory slots is gesneuveld alsook een USB 3.0 poort. Vandaag de dag daar ook nog eens een windows BSOD bij dat mogelijk door fouten in de stroomvoorziening in het systeem veroorzaakt kan worden. Aangezien het moederbord toch al vervelend doet eerst dat maar eens uitsluiten.
Probleem is echter dat ik ruimte heb voor een mini ITX

Edit ik ga nog even zoeken hoe ik de lijst als lijst kan weergeven