Helaas heb ik geen sucessvolle zondag gehad. Bij het boren, om wat meer plek te maken voor extra internet kabels etc heb ik de gasleiding geraakt. Dom dat ik dit niet verwacht had maar hij was ook maar 1cm diep in het cement bij de voordeur...
Nu vraag ik me af hoe kostbaar een reparatie is en hoe voorzichtig ik moet zijn als ik een loodgieter hier voor inschakel. Wat zou een gangbare oplossing zijn ? Ik zou ook versneld naar een warmtepomp kunnen? Al zullen die vast ook niet zo snel leverbaar zijn...
Eigenlijk word het gas alleen gebruikt voor de CV ketel, ik woon vlakbij mijn broer dus daar kan ik tijdelijk van warm water genieten. Dit zelf repareren zie ik niet zo gauw gebeuren, al dacht ik wel handig te zijn.
:strip_exif()/f/image/82Z1t9aP55tDt2dhwVXdjhiV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/osJOQPfmLBGjj0Z9GGkLVXjB.jpg?f=fotoalbum_large)
tip van jip, extra voorzichtig zijn met boren voor de meterkast... anders gebeurt er dit.
Nu vraag ik me af hoe kostbaar een reparatie is en hoe voorzichtig ik moet zijn als ik een loodgieter hier voor inschakel. Wat zou een gangbare oplossing zijn ? Ik zou ook versneld naar een warmtepomp kunnen? Al zullen die vast ook niet zo snel leverbaar zijn...
Eigenlijk word het gas alleen gebruikt voor de CV ketel, ik woon vlakbij mijn broer dus daar kan ik tijdelijk van warm water genieten. Dit zelf repareren zie ik niet zo gauw gebeuren, al dacht ik wel handig te zijn.
:strip_exif()/f/image/82Z1t9aP55tDt2dhwVXdjhiV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/osJOQPfmLBGjj0Z9GGkLVXjB.jpg?f=fotoalbum_large)
tip van jip, extra voorzichtig zijn met boren voor de meterkast... anders gebeurt er dit.
[ Voor 3% gewijzigd door runeazn op 08-08-2022 00:21 ]