Valorant en rust blijven crashen om onbekende reden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siedemon
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 10-08-2022
Mijn vraag

Kan iemand hierbij helpen of heeft iemand dit meegemaakt?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik gebruik Windows 11 en heb een nvidia rtx 3070 videokaart met een i5 12400f cpu. Andere onderdelen zullen niet belangrijk zijn aangezien mijn pc het over het algemeen goed doet en nog geen maand oud is.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb gekeken naar de drivers, ik heb ze zelf opnieuw proberen te installeren en er staat altijd dat ze up to date zijn. Bij valorant krijg ik de melding dat de drivers crashen en dat ik ze zou moeten updaten. Bij rust krijg ik geen melding maar loopt mijn spel spontaan vast en sluit het spel zichzelf af. Mijn pc pakt de draad verder meteen goed op en ik kan zelfs dezelfde spellen gelijk opnieuw opstarten. Veel video's en support mailtjes/chats verder heb ik nogsteeds geen oplossing. Kan het zijn dat mijn video kaart gewoon kapot is? Ik heb voor de zekerheid een foto van de factuur erbij gezet.(alle onderdelen bij megekko gekocht)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbbUKuW5pMZKuimwzoSgiRllgZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eG9CvqFVX9PnbpIczC28Y7sK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Siedemon op 07-08-2022 22:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarschijnlijk open deur intrappen maar kan je eerst eens vermelden welke driver-versies alsook BIOS-versies hebt?

Verder kan je hier op Tweakers tientallen overeenkomstige hulp-topics vinden en veel beginnen met "meten = weten" dus ik zou zeker eens voltages en temperaturen gaan meten met tools zoals Afterburner.

Allicht simpele vraag: waarom heb je 3600MT RAM als je CPU "slechts" 3200MT ondersteunt volgens Intel? En dat gezegd; hoe staat je BIOS ingesteld voor dit geheugen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online