Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vraag
Beste antwoord (via MAX3400 op 08-08-2022 10:06)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alle reacties
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
We wachten af dan maar.
Gmail adres..
https://www.strava.com/athletes/10490675
[ Voor 3% gewijzigd door Sincery op 07-08-2022 15:44 ]
Intentionally left blank
Laat me raden, daar krijg je een activitie mail voor 😋crisp schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:05:
Wellicht dat @Kees vandaag of morgen (meest waarschijnlijk) even kan checken.Wat ook kan is 2FA inschakelen voor je account; dan hoef je niet meer elke advertentie te activeren via mail
Edit: geen activatie mail, 2fa geactiveerd, advertentie aangepast en opgeslagen en nu staat ie live...
[ Voor 12% gewijzigd door maceddy2004 op 07-08-2022 16:12 . Reden: Info toegevoegd ]
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Kan een probleem van Gmail zijn die niet lekker synchroniseert? Ik heb op de laptop mijn mail helemaal uitgemest en opgeruimd maar op mijn telefoon laat Gmail nog het oude onopgeruimde postvak zien?
Zowel als op de laptop en de telefoon geen mail ontvangen tot op heden.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Net even zelf nog wat getest; mail van / naar Gmail / Outlook.com / Hotmail.com / iCloud.com gaan kruiselings wel goed (send & receive) maar allicht is mijn test met meerdere devices niet representatief.Microkid schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:09:
@Kees moet maar even kijken. Ik zie namelijk ook diverse nieuwe advertenties van gebruikers met gmail en hotmail. Het is dus niet zo dat geheel gmail en hotmail geen activatiecodes ontvangen.
/edit: merk net dat Marktplaats.nl ook geen berichten verstuurd (heeft) naar mijn ene Hotmail.com adres; best interessant zo.
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 07-08-2022 20:18 ]
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 07-08-2022 21:14 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nee, ik gok dat de gebruikers die voor ~14:00 een mail kregen geen problemen ermee haddenMAX3400 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:07:
Thanks @Kees ; hebben jullie dan meerdere queues / servers omdat het voor sommigen wel leek te werken?
Slotje dan maar?
Kees schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:42:
Daar gaat iets niet goed, deze keer is het codeHelaas zoregt dat er wel voor dat de mails ook daadwerkelijk niet werden verzonden
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet echt dit is het probleem.
Een vriend van mij heeft omdat hij geen activatie mail voor zijn advertenties kreeg zijn email adres gewijzigd. Alleen is de heractivatie mail ook nooit op het nieuwe adres aangekomen waarschijnlijk door hetzelfde probleem als met activatie mail voor ads. Krijgt hij deze mail nog of moet daar iets anders voor gedaan worden.