Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-08-2022
Mijn vraag
Sinds de nieuwe Android update heeft mijn telefoon een nieuwe functie: automatische sms versturen als je gebeld word. Dit icoontje komt tevoorschijn als je gebeld word. Ik wil dit graag uitzetten maar dat lukt niet. In de instellingen kun je alleen de automatische berichten wijzigen.

Iemand enig idee hoe ik dit uitzet? Mijn scherm is blijkbaar zo gevoelig dat ik constant sms'jes verstuur vanuit mijn broekzak.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Huawei p30

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Telefoon instellingen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:59
Kun je niet alle berichten wissen? Of anders de rechten voor het verzenden van sms door de telefoon-app intrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-08-2022
Ik heb geprobeerd om de berichten te wissen, maar dat gaat niet. Ik ga nu even kijken of de sms rechten kan intrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:13
Leo- schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 10:22:

Iemand enig idee hoe ik dit uitzet? Mijn scherm is blijkbaar zo gevoelig dat ik constant sms'jes verstuur vanuit mijn broekzak.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Huawei p30
Heb je in de beeldscherm-instellingen ook geen "accidental touch protection" optie? Dat zou volgens mij die sms'jes vanuit je broekzak ook moeten voorkomen.

Verder ken ik deze functie niet, buiten standaard reacties die je kan instellen; de "quick decline messages" (is bij mij leeg dus geen idee wat dat doet).