Toon posts:

Tactical Ops 2.0 aimbot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu ruim een maand TO voor UT, en op veel servers beschuldigen de spelers elkaar vaak van het hebben van een Aimbot. Bestaat er eigenlijk wel echt zoiets of zijn er gewoon gasten die heeeeeeeel goed zijn ??(naief natuurlijk :+)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:53
Aimbots bestaan dacht ik wel, maar het kan goed wezen dat die gast gewoon erg goed is. Ik heb ook wel eens een score gehad van 20/0 ( >:) )zonder aimbot of andere cheats! Cheaten in een online spel is vreselijk irri en (ik) begin er dus niet aan.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:05

Damian

Insane Obtrusion

Yups. die dingen zijn er helaas wel ja, ook in CS kom je ze afentoe tegen. Maar in CS zijn het wel heel snel skills hoor, je kan daar gewoon met bepaalde guns, in burst mode, heel precies schieten (ik in ieder geval wel :P)

In UT zal dit dus waarschijnlijk ook wel zo zijn...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Op maandag 27 augustus 2001 11:16 schreef KDZ het volgende:
Yups. die dingen zijn er helaas wel ja, ook in CS kom je ze afentoe tegen. Maar in CS zijn het wel heel snel skills hoor, je kan daar gewoon met bepaalde guns, in burst mode, heel precies schieten (ik in ieder geval wel :P)

In UT zal dit dus waarschijnlijk ook wel zo zijn...
Idd snipen met een bijv. AK47 in CS rulet >:), vooral in cs_alpin als je als T zo van boven al die zwarte CT stipjes ziet lopen op de witte sneeuw :)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Er bestaat wel sinds een paar weken een aimbot voor TO 2.0.
Ik word ook wel een beschuldigd van aimbotterij, altijd als er rookies in gamepoint(server waar ik altijd ben te vinden met mijn mates) maar de lui die er altijd zijn, weten dat er niemand een heeft in die server, tenzij het een gast die er nooit is, en in 1x dikke frags maakt

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
aimbotters worden meestal heel snel gebanned omdat je duidelijk het verschil tussen een echt goede speler en een lamer.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op maandag 27 augustus 2001 16:03 schreef Chilly_Billy het volgende:
Er bestaat wel sinds een paar weken een aimbot voor TO 2.0.
Ik word ook wel een beschuldigd van aimbotterij, altijd als er rookies in gamepoint(server waar ik altijd ben te vinden met mijn mates) maar de lui die er altijd zijn, weten dat er niemand een heeft in die server, tenzij het een gast die er nooit is, en in 1x dikke frags maakt
idd. Is gewoon belangrijk dat je goede naam hebt, en dan wordt je tenminste niet beschuldigt.(Althans door de normale spelers)
Pagina: 1