Jumper 13,3 inch laptop voor maar 180 euro (amazon.de)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontjie
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-03-2024
https://www.amazon.de/dp/B0B5XGCKR6

Ik kom zojuist deze laptop tegen. Specs niet geweldig, maar wel een aardig prijsje lijkt mij?
180 euro inclusief windows 10 en microsoft office 365.

Jumper Laptop 13,3 inch IPS HD+ display, Intel UHD graphics, notebook met Microsoft Office 365, Windows 10, 4GB RAM, 64GB eMMC, USB 3.0*2, QWERTZ toetsenbord, grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
Bij mij staat er €599,98.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontjie
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-03-2024
artikel heeft een 70% kortingsvoucher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
ontjie schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 23:23:
[...]

artikel heeft een 70% kortingsvoucher
Ik zag het net nadat ik op Verstuur drukte :P Voor €180 wel een geinige laptop, maar de specs stellen weinig voor. Dus ik zou het alleen kopen als je echt een (goedkope) laptop nodig hebt.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:57
Processor Type ‎Celeron N
Processor Speed ‎1.1 GHz
Processor Count ‎2

Dit zou mij wel flink afschrikken. Dit is een flink oude zeer trage Celeron processor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit zijn de instappers die je bij veel meer merken ziet, de HP Stream, Asus W-series, beetje niveau Chromebooks, maar dan met Windows, humor in de omschrijving dat de EMMC opslag op 7200 toeren draait :P Laat je niet misleiden door de OMG 400 EURO GOEDKOPER! korting, dat is het namelijk niet. Gros van zulke dingen gingen al max 250-300 euro, dit is alleen een B, of C, merk ipv een A merk.

Wel humor dat ze er een keyboard cover bij doen voor andere keyboard talen (spaans/italiaans zijn de qwerty's, geen idee hoe dat zit met de speciale tekens).

Wel goedkoper dan z'n Nederlandse website.
https://www.amazon.nl/dp/B089FX7FFK

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrilly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:25
SinergyX schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 00:58:
humor in de omschrijving dat de EMMC opslag op 7200 toeren draait :P
De eMMC geheugen zal wel zo beroerd zijn dat het inderdaad in de buurt komt van een 7200RPM HDD. Iedereen die ooit een live OS vanaf een USB stick heeft gedraaid weet hoe traag het kan zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Detail: 'Office 365' betekent niet dat je een eeuwigdurende licentie hebt, alleen dat je het eerste jaar de 70eur/jaar niet betaalt. (Dus defacto 11 maanden extra 'trial' ten opzichte van de normale 1 maand gratis).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:59

Tomatoman

Fulltime prutser

offtopic:
Office 365 heet sinds april 2020 Microsoft 365.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:06
vrilly schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 12:32:
[...]

De eMMC geheugen zal wel zo beroerd zijn dat het inderdaad in de buurt komt van een 7200RPM HDD. Iedereen die ooit een live OS vanaf een USB stick heeft gedraaid weet hoe traag het kan zijn :+
Iedereen die ooit een ATA hdd heeft gehad ziet dit misschien nog als een verademing :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:34
Goedkoop is vaak duurkoop, van deze specs op een Windows laptop ga je waarschijnlijk niet blij worden.
Laatst bij de Amazon Prime dagen was er een chromebook met vergelijkbare specs voor zo'n €130, dan kun je beter even wachten/kijken of er zoiets nog te verkrijgen valt.

In vino veritas, in aqua sanitas

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 21:10
je kan beter kijken voor een tweedehands laptop dan zoiets kijken.
Pagina: 1