Kingston FURY Beast DDR5 32GB 5600MT/s DDR5 CL40 DIMM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus 7
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-02 11:26
Ik heb dit ddr5 ram geheugen maar wat ik er over lees zo links en rechts is dit niet de beste keus . Mijn vraag is dit echt zo slecht ik kan het me niet voor stellen vandaar mijn vraag hier , samen met i7 12700k moederbord asus ROG MAXIMUS Z690 HERO EVA EDITION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:09
Waar lees je dat het niet goed is?

pricewatch: Kingston Fury Beast KF556C40BBK2-32 is mischien niet de eerste keus als je een moederbord van €600+ hebt, maar slecht is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus 7
What if gaming en Tech 4 gaming maar goed ik kan het nog ruilen wat zou je me aanraden , ik dacht dat kingston toch wel een gerenommeerd merk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus 7
Het is allemaal best wel duur als ik dan toch een pc ga samen stellen wil ik het nu wel goed doen vandaar mijn vraag , Djarune alvast bedankt voor het reageren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat zou er dan zo slecht zijn dat je het zou willen ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus 7
Ik ruil het liever niet maar als je dat dan lees ga ik twijfelen en het is niet goedkoop dus vandaar . En nu kan ik het nog ruilen , nou ik heb niet zo heel veel ervaring met ram geheugen daarom mijn vraag hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Maar wat lees je dan? Geef context, geef voorbeelden, geef uitleg. Je zegt 'als je dat dan leest', maar wat is 'dat'? Wat zou er slecht aan zijn?

En verder heb je het geheugen en de rest van je computer al, als ik je goed begrijp? Zo ja, test het uit met wat games en benchmarks. Loopt alles soepel en loopt er niks vast, dan zou ik me geen zorgen maken en het gewoon houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 06-08-2022 16:54 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:09
virus 7 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:47:
Ik ruil het liever niet maar als je dat dan lees ga ik twijfelen en het is niet goedkoop dus vandaar . En nu kan ik het nog ruilen , nou ik heb niet zo heel veel ervaring met ram geheugen daarom mijn vraag hier
Waarom heb je dan zo’n duur moederbord? Ik zou die ruilen voor iets van rond de 200 euro. Geheugen is verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus 7
Hahn bedankt Djarune nee mijn moederbord doe ik niet weg , jullie hebben me overtuigd ik ga morgen met mijn pc aan de gang . MVG Pieter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:44
Wat ik vooral daar kon vinden aan nadelen: geen RGB.....tja, da's idd niet best.....

En dan ook nog zo'n extreem duur bord, vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63856

Je hebt een geweldig moederbord, geheel mijn smaak, en je hebt een prima ram set.
Kingston is inderdaad een gerenommeerd merk en zal daarom stabiel en goed werken in je systeem.
Waar dergelijke "gamers" door wie je je laat leiden op doelen is dat er met een dubbel zo dure set ram 2 fps meer te halen is in 1% van de games, dus iets wat totaal niet merkbaar is.
Dat is een hele andere context dan te zeggen dat jouw ram slecht is, want dat is uiteraard onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus 7
Ja met het moederbord ben ik heel blij BitSys, en met het ramgeheugen nu ook bedankt. het zit wel goed met wat ik gekocht heb en nogmaals bedankt
Pagina: 1