Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 11:30
Kon geen geschikt topic hiervoor vinden. Excuses als die er wel is. De exacte fout die opduikt in een ballon is steeds de volgende (dezelfde ballon die wordt gebruikt voor superuser-meldingen):

attempt to invoke virtual method 'double android.location.get...

Ik kan er maar niet achter komen waarom dit nu steeds gebeurt en hoe ik het kan oplossen. Ik gebruik alleen superuser toegang voor AdAway. Het gebeurt op willekeurige momenten voor mijn gevoel.

PS Ik heb een Pixel 4a, geroot via Magisk.

Beste antwoord (via ap3nr0ts op 06-08-2022 15:24)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:30
Die komt van de laatste update van buienralarm. In de play store regent het klachten hierover.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:30
Die komt van de laatste update van buienralarm. In de play store regent het klachten hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Er is een app actief die je laatst bekende locatie probeert op te vragen, terwijl die er niet is. Dat dat niet wordt afgevangen, is een bug in de app.

De workaround: je locatie aanzetten en bijvoorbeeld Maps je tijdlijn laten bijhouden (maar goed, welke ziel wil dat anno 2022 nog) zodat je constant een locatie hebt, of de buggy app eraf trappen.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 06-08-2022 15:23 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 11:30
@hcQd Die app heb ik! Daar had ik nooit aan gedacht, dat het zoiets zou zijn. Thanks. :) Eens kijken of ik hem tijdelijk kan verwijderen/uit kan zetten op dat gebied. Ik heb namelijk die radar op mijn home staan, wat verklaart waarom hij zo vaak aangesproken wordt dan.

@CodeCaster Buienalarm kennelijk. :+

Kan niet kiezen tussen jullie antwoorden, haha. Dan maar de eerste.

[ Voor 10% gewijzigd door ap3nr0ts op 06-08-2022 15:24 ]