Helaas, je bericht is al gewijzigd door een modera

Pagina: 1
Acties:

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 16:39

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Topicstarter

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wanneer ik een ge-editte post nogmaals wil editten krijg ik ipv de edit-page direct het #27-schermpje :?

* Blistimo roept een ieder die vannacht een post heeft ge-edit op hem nogmaals te editten en zijn/haar ervaringen te delen :)

D3 char(s)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hmz, nu werkt het weer wel... wat voor feature is dit?

D3 char(s)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 16:39

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 02:17 schreef Blistimo het volgende:
Hmz, nu werkt het weer wel... wat voor feature is dit?
Mijn post is nog steeds gelocked :( :(

edit:
hij werkt nu dus wel weer :)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

OK, * Blistimo is een tijdje aan het proberen geweest (zonder grote overlast, gewoon wat smilies erbij geplakt)

Het ziet ernaar uit dat je een ge-editte post binnen een half uur niet opnieuw kan editten.
Na dat halve uur lukt het bij mij weer wel, hoewel NightHawk ook na dat halve uur nog niet kan editten in de eerder genoemde thread.

Bug of feature?

BTW, we krijgen ook allebei een andere message. * Blistimo krijgt #27, NightHawk krijgt de in de topic staande message

D3 char(s)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:29

Sharky

Skamn Dippy!

ja ik hoop dat ze dat er weer uithalen, vind het een erg onhandige, overbodige feature.

This too shall pass

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 27 augustus 2001 07:25 schreef sharkyOnline het volgende:
ja ik hoop dat ze dat er weer uithalen, vind het een erg onhandige, overbodige feature.
Enerzijds is het overbodig (als de moderator kleine correcties heeft gemaakt, zoals layout (omdat iemand het met opera gepost heeft en er veeel te veeel enters in staan oid)), anderzijds is het wel handig (als de moderator een waarschuwing heeft geplaatst, dan kan die er niet meer uitgesloopt worden, danwel verpest worden omdat de user geen html heeft, of als een spam-url oid verwijderd is, dan kan die niet meer terug geplaatst worden in diezelfde posting).
Wat ik wel handig zou vinden, is de optie om een geeditte post weer te unlocken.
Aangezien ik regelmatig edits van het eerste type doe (php-tags toevoegen, code-tags toevoegen, url's repareren etc)

[aanvulling]
Zie ook: http://bugs.topix.nl/view_bug_advanced_page.php3?f_id=0000214

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:05
bij het desbetreffende bericht is er alleen geen moderator in het spel geweest. Zowiezo voorzie ik wat moeilijkheden met de faqs nu je na 24 uur je berichten niet meer mag editten....

We spend our years as a tale that is told

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 27 augustus 2001 08:54 schreef Dutchman! het volgende:
Zowiezo voorzie ik wat moeilijkheden met de faqs nu je na 24 uur je berichten niet meer mag editten....
Ik kan mijn FAQ gewoon aanpassen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op maandag 27 augustus 2001 09:41 schreef Traag het volgende:

[..]

Ik kan mijn FAQ gewoon aanpassen :)
Ja, hehe..
Ik denk dat een dergelijke functie beter in een "lock reply"-optie gegoten kan worden.
Zo kan iedereen gewoon zijn/haar reply editen, maar als er wat aan de hand is, kan een moderator besluiten om die reply te locken.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, dit werkt dus niet goed.

Zie ook deze topic. Topic-starter maakt een typo, wil hem verbeteren, maar krijgt Code #69: Mod is al aan het hobbyen geweest. Maar dat is helemaal niet waar.....

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 07:47 schreef ACM over kleine correcties en mod-inteventies :)
Zou het niet gewoon veel handiger zijn, dat iemand op zich wel z'n posts kan veranderen.

Dat jullie 2 edit knopjes krijgen (of een checkbox o.i.d. in het edit venster).
Zodat je gewoon op de normale manier kan editten voor kleine stijl/opmaak foutjes.
De andere is dan voor interventies, waar de persoon illegale content had staan o.i.d. en waar deze dus een waarschuwing krijgt. Uiteraard moet die niet meer veranderbaar zijn voor gewone users.
Pagina: 1