Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:02
Nou zit ik hier zo'n beetje naar die klote TellSell zooi te kijken...

en zie ik wederom (voor de zoveelste keer)
de Abtronic voorbij komen...

en nu begin ik me dus eigenlijk wel een beetje af te vragen,
werkt zo'n ding?
heb je een beetje waar voor je geld enzo,
en vooral is het echt zo goed als ze zeggen...

want ja, en school en werken en dan ook nog tijden achter de computer zitten... dat gaat de spieren en de conditie ook niet ten goede...

Iemand ervaring??

Leeg - Sinds 20180907

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
volgens mij werkt het wel.. een vriend van mij heeft die ook eens een keer besteld. Laatst heb ik hem eens geprobeerd.. en gare een schok dat dat geeft !!!

Je spieren spannen vanzelf..
Ik denk dat het wel werkt maar het is wel een beetje duur.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Op maandag 27 augustus 2001 01:41 schreef Chillz het volgende:
en zie ik wederom (voor de zoveelste keer)
de Abtronic voorbij komen...
en ik zie wederom (voor de zoveelste keer)
een Abtronic topic voorbij komen...

:+

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Er zijn topsporters die hetzelfde, of een kloon, gebruiken NAAST de fitnessapperaten. Gewoon alleen dat apperaat is dus niet voldoende.
Je moet het overigens niet gebruiken als je epilepsie, kanker, pacemaker of hartkwalen hebt. Daar wordt je niet voor gewaarschuwd in de reclame...

Verwijderd

Ik heb er dus 1

1 voor gebruik gel op achterkant band aanbrengen en dan toch nog een branderig gevoel op de huid (soms en lokaal )houden.

2 band prikt door klitteband.

3 Rotwerk om alle gel nadien weer te verwijderen van lichaam en band.

4 Je bent praktisch gedwongen om half naakt te lopen omdat kleding (riem) en bukken knoppen kunnen indrukken en dat wil je absoluut niet!!!

5 apparaat en electronica stelt niets voor en is nog geen 5 gulden waard.

6 betere alternatieven bij V&D. Kijk ook eens bij I-bazar.

7 mag dat ding op de hart streek? Volgens bijsluiter wel.
het zal wel zeer goed uitgezocht zijn door die lui en ook heb ik nog nooit gelezen of gehoord dat iemand er iets van over gehouden heeft zoals hartritme stoornissen of erger. Maar toch...Ook de hartspier werkt middels stroompjes.

8 Ben ik ervan afgevallen? Heb het niet lang genoeg geprobeerd wegens bovengenoemde nadelen.

9 Trillende buikspieren zoals in de reclame? Noway! Dokter is beslist niet dik je ziet echt niks fanatiek trillen als op tv. En waarom gebruiken die magere latten eigenlijk die dingen huh?

10 Het apparaat werkt absoluut en je voelt het zeer duidelijk. Maar als je teveel vet hebt voel je zeer zeker niet zoveel. (vriend heeft het ook getest)
Groot nadeel is dat is soms even hapert bij het instellen zodat je ineens alles tegelijk krijgt. Beslist niet lekker en een van de reden dat ik genoeg van heb gekregen.

Succes verder.
Dokter (vanaf 14-9-01 echt dokter, joepiii)

Verwijderd

Topic nr #0985409854 geopend voor verkoop!

Verwijderd

Bruce lee gebruikte zoŽn ding al toen die nog leefde, en dat was in het jaar 18 hoeveel? Kortom nix nieuws meer aan...

Verwijderd

Mijn ouders hebben hem ook maar zei vinden dat ie niet werkt, ik gebruik hem nu ook ik ben niet dik ofzo ik gebruik hem alleen om mijn buikspieren zicht baar te laten worden >:) maar dat ding werkt echt wel bij mij zie je dus echt mijn spieren shaken zoals je het op tv ziet.

verder is het ook wel lekker om hem te gebruiken als massage :P

Verwijderd

nou ik krijg zo'n Ab geval morgen voor maar 25 €uro's

ik zie wel of dat ab geval dut

*D :P

• Chillz
Op maandag 08 april 2002 15:20 schreef haasje19 het volgende:
nou ik krijg zo'n Ab geval morgen voor maar 25 €uro's

ik zie wel of dat ab geval dut

*D :P
Haha, kom ik m'n eigen topic tegen...
ik al uit augustus :)

Haasje19, ik kan je vertellen dat ik ook zo'n ding heb van 25 €'s bij de Megapool...
heb m al een tijdje (werk er zelf, dus kreeg korting voordat hij 25 kostte)

Je voelt het ding wel werken, de kracht op de spieren...
maar of het nu echt resultaat boekt weet ik nog niet helemaal... ik denk wel dat mn spiertjes iets steviger zijn geworden in de buik-area maar het vetrandje is nog niet echt flink afgenomen...

maar zo hoort dat geloof ik... eerst spieren kweken, dan de rest verbranden...

Leeg - Sinds 20180907

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

ik denk dat echt fitnessen beter werkt...

is natuurlijk wel duurder, maar het zal je beter laten voelen dan de hele dag stroom door je lijf :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:12

Magic666

No one's neighbour!

afvallen doe je ook niet met dat ding!!!!
les 1..........

Ik krijg er 1 volgende week voor 20 euro, voor die prijs wil ik hem nog wel eens proberen.

Verwijderd

Abtronic? Wij verkopen bij Kijkshop wel de Ab Energize, is dat niet hetzelfde? Als mensen om advies vragen zeg ik altijd gewoon dat ze eens wat minder moeten vreten en wat meer moeten bewegen!!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 09:38 schreef slamfm het volgende:
Abtronic? Wij verkopen bij Kijkshop wel de Ab Energize, is dat niet hetzelfde? Als mensen om advies vragen zeg ik altijd gewoon dat ze eens wat minder moeten vreten en wat meer moeten bewegen!!
En..jullie hebben nog wel klanten? :D

• Chillz
Op dinsdag 09 april 2002 09:38 schreef slamfm het volgende:
ja precies...
en dat is eigenlijk nog het beste advies wat je kan geven

(alleen of de klant er zo blij mee is dat te horen van winkelpersoneel...? da's weer een andere vraag natuurlijk)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 09:44 schreef Density het volgende:

[..]

En..jullie hebben nog wel klanten? :D
Tuurlijk wel, daarentegen ben ik wel goed in het verkopen van duurdere discmans en autoradio's, de meeste mensen komen bij ons omdat ze zo'n lowbudget Lenco of Yoko auroradio of discman willen, ik krijg ze bijna altijd wel zover dat ze weglopen met een dure Sony of Philips :) en zeg nou zelf, das echt veel beter spul, die goedkope shit komt ALTIJD weer terug (is dus stuk) alleen maar gezeik mee, gewoon dure spullen is voor ons en voor de klant veel beter.
Tja ik zeg altijd maar gewoon eerlijk wat rotzooi is en wat goed spul is. Daar hou je meer tevreden klanten aan over :)

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Hey,
Het verschil tussen de AbTronic en de ABenergizer is dat op de ABenergizer meerdere pads gezet kunnen worden, waardoor de training sneller gaat, maar daar betaal je dan ook extra voor.
Maar ik heb wel gehoord dat de achterkant van de ABenergizer sneller slijt dan die van de AbTronic.

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Dit zijn goede, wel duur.

http://www.compex-sport.nl/

weinig tot niks..

Verwijderd

Ik zag dat je die dingen ook op je arm kan gebruiken? Werkt dat even goed? Want dat lijkt me veel nuttiger, ik moet armspieren krijgen!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 15:09

s3mt3x

I choose not to know...

Je kunt natuurlijk ook gewoon met je fohn in bad springen als je denkt dat je daar slank en gespierd van word |:(

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Geloof mij, het is onzin.
Alles op/in tellsell is zwaar onzin.
Ik had de Abtronic nog voor 250 gulden gelijk besteld, want dacht van ja das toch wel kick.
Nou het is geld weggooien, beter gooi je het in de prullenbak dan want dat ding was binnen 2 maanden stuk, hij kweekte geen fuck meer spieren, je kan beter een zak friet eten van 40 kilo daar kweek je nog meer muscles mee als zo'n onding! Dat was mijn ervaring :D

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

wereldrecord topic kicken :P

in theorie moet zo'n ab-ding absoluut wel werken, door stroomstootjes spannen de spieren aan en als je dat vaak genoeg doet gaan ze groeien :)

in de praktijk gebruiken de meeste mensen het apparaat te weinig en te onregelmatig om echt effect te kunnen merken....

daarom: 2x in de week sportschool = meer resultaat :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Hardcore4life: let even op als je een extreem oud topic kickt :z deze gaat iig dicht, uitgekauwd onderwerp :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.