Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontgrendeltje
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-08-2022
Mijn vraag
Ik heb een nieuwe ontgrendeling (veegpatroon) voor mijn telefoon ingesteld eerder vandaag, en stom genoeg, deze niet opgeschreven of onthouden (heel dom, I know). Ik kom er nu met geen mogelijkheid meer in.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Elk patroon geveegd waarvan ik denk dat het zou kunnen zijn
-Ingelogd via Find my device van google, daar is de telefoon niet mee te ontgrendelen
-ICT-vriend de telefoon in recovery mode laten zetten om de harde reset uit te voeren. Maar voor elke optie (zelfs uitschakelen) is de ontgrendeling nodig. En dat is precies wat ik niet meer weet.

-> Is er een manier waarop ik toch een harde reset kan uitvoeren zónder ontgrendeling?
-> Is een telefoon-reparatie winkel het waard om langs te gaan dat zij dit kunnen?

Bedankt alvast voor jullie tips!
-Ontgrendeltje

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:33
Je kunt het toestel geforceerd rebooten met een toetsencombinatie, ik dacht power+vol-down, vijf seconde ingedrukt te houden. Je kunt eventueel ook wachten tot de batterij leeg is. Daarna zou je hem in recovery moeten kunnen zetten en het toestel naar de fabrieksinstellingen resetten. Je moet wel weet met je oorspronkelijke account inloggen, dus als je daar ook de gegevens niet van hebt wordt het lastiger. FRP omzeilen mag hier niet worden besproken.

[ Voor 6% gewijzigd door hcQd op 05-08-2022 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:39

slaay

Natuurbeleven.com

En de aan/uit-knop ingedrukt houden totdat het toestel uitschakelt/opnieuw opstart? Of werkt dat ook niet?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Voor ontgrendelen via patroon heb je ook een code moeten instellen, werkt die ook niet ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontgrendeltje
Dank voor je reactie.
Hij staat al in recovery mode (daar krijg ik 'm ook niet meer uit). De inloggegevens voor Google account weet ik. Alleen het ontgrendelen van de telefoon zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontgrendeltje
Aan/uit knop (ook in combinatie met volume) lukt niet. Hij vraagt om ontgrendelpatroon om uit te kunnen schakelen.
Voor het veegpatroon heb ik geen code hoeven intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Langer ingedrukt houden, het is een hardware-reset in geval de software is vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Overigens, recovery-mode bedien je met de volume-knoppen en de power-knop, niet door op het scherm te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Zoals al gezegd zou een reset naar fabrieksinstellingen vanuit Recovery mode moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 04:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ontgrendeltje bespreken hoe de vergrendeling van een telefoon te omzeilen doen we niet op tweakers.net. Er weten namelijk niet of dat goed bedoeld is of niet. Op dit topic komt een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.