Verbeter productgegevens door het verbeteren van productgege

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cablegunmaster
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-05 11:14
Scenario: Een gebruiker ziet een product waar de gegevens niet van kloppen.

De huidige flow van een gebruiker is dat deze op de knop "Verbeter productgegevens" klikt in dit geval ziet de gebruiker eerst een SKU en een paar kern gegevens. Dan denkt de gebruiker, dit is niet de goede knop en of ik heb hier geen rechten toe om dit te mogen aanpassen of rapporteren. Dit is natuurlijk onjuist en iedereen kan helpen met het verbeteren van product gegevens en het aangeven van onjuiste gegevens.

Meerdere voorstellen om deze flow te verbeteren;
1. Voorstel is hiervoor om alles op 1 pagina weer te geven, dit lijkt mij de meest simpele manier, aangezien je maar 3 velden hebt op de eerste pagina.
2. Aangeven met mini bullets boven aan de pagina dat er een 2e pagina is, want de knop onderaan de eerste pagina geeft mij niet het gevoel dat ik ergens anders een aanpassing kan maken.
3. commentaar veld op de 1e pagina neerzetten en of het mogelijk maken om alleen commentaar te geven als er iets onjuist is, dit leidt er natuurlijk toe dat de gebruiker het niet zelf invult.
4... eigen voorstel?

Hopelijk kunnen we een oplossing verzinnen, zodat de productgegevens nog beter weergegeven worden.

Naar aanleiding van het menu productgegevens verbeteren , en mijn kleine frustratie dat dit niet zo UX vriendelijk is.

Vriendelijke groeten,
Cable.

[ Voor 8% gewijzigd door cablegunmaster op 05-08-2022 16:20 ]