Vraag
Beste antwoord (via Nickkenny op 05-08-2022 21:52)
Dit verklaart het toch? Je had geen mobiele verbinding meer. Dus kan hij ook niet meer activeren. Heb je de mogelijkheid om via een Mac of Windows te activeren? Vroeger ging dag via ITunes of inderdaad configurator2. Maar ik denk dat je “geen mobiel” probleem blijft en dat je toestel stuk is.Nickkenny schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:17:
[...]
Had geen mobiele verbinding meer , alles geprobeerd , dan laatste stap heb ik naar fabrieksinstellingen gedaan ,met als resultaat deze foutmelding
Een gestolen telefoon geeft een heel andere melding overigens.
Alle reacties
Lijkt er op dat er een update nodig is om te activeren? Welke iOS versie draai je ?
Was ios 15.6
Maar je start op met hallo , dan wifi wachtwoord en dan krijg ik deze melding en daar stopt het ?
Kan ik deze vinden voor op windows ?Huigie schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:09:
Apple configurator downloaden /taken/geavanceerd/reactiveer apparaat.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Die zeggen toestel inleveren en met opleg hetzelfde toestel kopen ??BCC schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:05:
Langs een Apple service punt gaan, die activator app is een draak.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Had geen mobiele verbinding meer , alles geprobeerd , dan laatste stap heb ik naar fabrieksinstellingen gedaan ,met als resultaat deze foutmeldingDaedalus schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:11:
Hoe is dit zo gekomen? Werkte het toestel voorheen goed, maar is een update mislukt? Probeerde je het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
[ Voor 14% gewijzigd door PhilipsFan op 05-08-2022 17:23 ]
Ik gok dat met de telefoon hetzelfde is gebeurd. 3 tientjes bij de cardservices en het werkte weer- ik kreeg het zelf niet voor elkaar ondanks dat ik al 10 jaar Macs gebruik. Yrmv
[ Voor 28% gewijzigd door BCC op 05-08-2022 17:25 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
zeker niet , en zeg sorry he pfffftttPhilipsFan schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:21:
Het is een gejat toestel. Simpel zat. De vorige eigenaar moet eerst toestemming geven voordat jij het kunt gebruiken. Doet hij dat niet, dan krijg je het niet geactiveerd. Er is niks wat je zelf kunt doen waardoor dit gaat lukken.
Ik heb het wachtwoord nog , maar ik geraak niet verder dan deze foutmeldingBCC schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:23:
Ik heb dit een keer gehad met een Mac mini met een m1 t2, die was zeker niet gejat maar de eigenaar had het os opnieuw proberen te installeren door een factory reset te doen. Als je het wachtwoord nog hebt kun je hem dan wel weer unlocken.
Ik gok dat met de telefoon hetzelfde is gebeurd. 3 tientjes bij de cardservices en het werkte weer- ik kreeg het zelf niet voor elkaar ondanks dat ik al 10 jaar Macs gebruik. Yrmv
Heb de factuur , de doos alles , denk is even na hèPhilipsFan schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:21:
Het is een gejat toestel. Simpel zat. De vorige eigenaar moet eerst toestemming geven voordat jij het kunt gebruiken. Doet hij dat niet, dan krijg je het niet geactiveerd. Er is niks wat je zelf kunt doen waardoor dit gaat lukken.
Dit verklaart het toch? Je had geen mobiele verbinding meer. Dus kan hij ook niet meer activeren. Heb je de mogelijkheid om via een Mac of Windows te activeren? Vroeger ging dag via ITunes of inderdaad configurator2. Maar ik denk dat je “geen mobiel” probleem blijft en dat je toestel stuk is.Nickkenny schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:17:
[...]
Had geen mobiele verbinding meer , alles geprobeerd , dan laatste stap heb ik naar fabrieksinstellingen gedaan ,met als resultaat deze foutmelding
Via windows met itunes geprobeerd ,staat op herstel of bijwerken ,alles geprobeerd , maar foutmelding blijft hetzelfde , denk ook dat het toestel kapot isArchie_T schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 18:11:
[...]
Dit verklaart het toch? Je had geen mobiele verbinding meer. Dus kan hij ook niet meer activeren. Heb je de mogelijkheid om via een Mac of Windows te activeren? Vroeger ging dag via ITunes of inderdaad configurator2. Maar ik denk dat je “geen mobiel” probleem blijft en dat je toestel stuk is.
Bedankt voor het meedenken