Verwijderd
ROFL....Op maandag 27 augustus 2001 01:28 schreef RastaMan het volgende:
wees eens wat duidelijker .. ik kan niet zo 123 aan je telefoon ruiken wat er mis is..
Verwijderd
Heb je je telefoon wel aan staan? 
Hhmm.. maybe geen goed ontvangst ofzo..
En heb je al gekeken of je zelf smsjes kan versturen of...
Hhmm.. maybe geen goed ontvangst ofzo..
En heb je al gekeken of je zelf smsjes kan versturen of...
Ligt het niet aan de sim-kaart?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Mischien krijg je gewoon geen sms
( dat niemand je een sms stuurt bedoel ik dan )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
/me leeft al 2 weken in een bunker hoog aan de zuidkant afgesloten van de echte buitenwereld...so corect me if im wrong
Was er laatst niet gekloot met dutchtone die geen smsjes van internet meer accepteerde?
Was hier ook ergens een topic over geloof ik, gebruik ff zelf de search, ben ik nu ff te lui voor
Was er laatst niet gekloot met dutchtone die geen smsjes van internet meer accepteerde?
Was hier ook ergens een topic over geloof ik, gebruik ff zelf de search, ben ik nu ff te lui voor
Verwijderd
die was er idd maar als hij niet duidelijk is, kunnen we hem ook niet helpenOp maandag 27 augustus 2001 09:07 schreef Ruben123 het volgende:
/me leeft al 2 weken in een bunker hoog aan de zuidkant afgesloten van de echte buitenwereld...so corect me if im wrong
als je dutchtone hebt meot je het eerst nog activeren
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Is het probleem alleen ontvangen of kan je ook niet zenden?
Is het nummer van de berichtencentrale wel correct ingevoerde in je GSM?
Is het nummer van de berichtencentrale wel correct ingevoerde in je GSM?
Ik zou je telefoon gewoon weggooien en een nieuwe kopen
Het gaat inderdaad om een dutchtone. Ik kan geen sms meer sturen via internet. Het nummer van de berichtencentrale is juist ingegeven.
Verwijderd
als je hem toch weggooit, gooi hem dan maar naar mijOp maandag 27 augustus 2001 11:41 schreef Martijn02 het volgende:
Ik zou je telefoon gewoon weggooien en een nieuwe kopen
Activeren? nix activeren, hooguit de SMS centrale instellen, wat overigens automagisch gaat bij het inpoten van SIM kaart. (SMS centale is alleen voor het versturen nodig)Op maandag 27 augustus 2001 11:26 schreef funkflex het volgende:
als je dutchtone hebt meot je het eerst nog activeren
Pagina: 1