Vandaag was het voor de zoveelste keer zover. Ik zou een brievenbuspakketje krijgen. De hele dag thuis geweest geen PostNL medewerker gezien en om klokslag 19:00 uur de melding in de App dat het pakketje bezorgd is. Nu is dit helaas niet de eerste keer, dus is de afgelopen jaren al veel vaker gebeurt en toevallig was er dan nooit ook andere post. Vaak kwam het pakketje dan een dag later of twee dagen later.
Ik vind dit frustrerend want:
Ik geeft aan dat ik graag wil dat het pakket op bezorgd komt te staan als deze daadwerkelijk bezorgd is en niet om 19:00 uur als er niemand geweest is.
Gewone pakketten gaan overigens wel goed.
Meer mensen hier last van? Ergens vind ik dit gewoon oneerlijk van PostNL want in hun systemen staat dat ze de volgende dag bezorgd hebben en dat is gewoon niet zo.
Ik vind dit frustrerend want:
- Aan de Track & Trace heb je nu niets.
- Waarom worden klokslag 19:00 uur deze pakketten op bezorgd gezet? Misschien om de service windows te halen? Mijn vermoeden is dat ze die dag gewoon geen bezorger hebben voor mijn wijk.
- Ik vraag mij af als een pakketje niet aankomt, hoe dat dan gaat, want in de PostNL App staat bezorgd (Ik heb een deurbel camera en kan met zekerheid zeggen dat PostNL niet is geweest).
Ik geeft aan dat ik graag wil dat het pakket op bezorgd komt te staan als deze daadwerkelijk bezorgd is en niet om 19:00 uur als er niemand geweest is.
Gewone pakketten gaan overigens wel goed.
Meer mensen hier last van? Ergens vind ik dit gewoon oneerlijk van PostNL want in hun systemen staat dat ze de volgende dag bezorgd hebben en dat is gewoon niet zo.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.