Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasop8erje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:54
Ik heb vast een vraag die iemand ongetwijfeld heel simpel kan beantwoorden, maar ik zelf even niet uitkom.

Meerdere van mijn apparaten hebben een touchscreen. Ik heb een pricewatch: Samsung Galaxy Tab Active Pro (WiFi) Zwart. Als ik daarop teken met de bijgeleverde S Pen, registeert hij alleen de pen en niet (via multitouch) ook de handpalm. Ik heb ook een pricewatch: Lenovo Miix 720-12IKB 80VV002XMH Zwart. Als ik daarop teken met een (aftermarket) pen, is dit helemaal drama en tekent hij overal behalve waar je wil.

Nu mijn vraag: hoe weet je van tevoren of een display penondersteuning heeft? Zie ik deze niet in de specificaties op Tweakers, of kijk ik er overheen?

Ik kijk bijvoorbeeld naar een pricewatch: ASUS VT229H Zwart. Zou zoiets werken met een pen? Of moet je dan direct naar een pricewatch: Wacom Cintiq 22 Zwart? Op zich zou ik graag iets 'doms' hebben in dit geval (zonder besturingssysteem, dus geen tablet) maar voor 900 euro is die principiele keus wel heel duur ten opziche van een pricewatch: Samsung Galaxy Tab S7, Wi-Fi, 6GB ram, 128GB intern Zwart.

Wie heeft het antwoord?