Code tags in oudere berichten kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:56
De code-tag lijkt in oudere berichten stuk te zijn: ThinkPad in "Node-RED - grafisch 'programmeren' (bijv. voor domotica)"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzBxC40fzRRzDePkGcLUe09xG3g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SzExhcbM9bDAlxwlUPlZb13H.jpg?f=fotoalbum_large

In de voorbeeld weergave van het bericht werkt het wel. Als ik het bericht bewerk (zonder daadwerkelijk iets te wijzigen) en daarna opsla zodat het opnieuw geparsed wordt, dan is de code wel ineens weer terug

Zowel in Edge op W10 als Safari op m'n iPhone (via 4G, dus geen adblock o.i.d.). Pagina in een incognito venster openen (zodat ik niet ben ingelogd, om custom CSS uit te sluiten) geeft hetzelfde issue.

[ Voor 48% gewijzigd door ThinkPad op 04-08-2022 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dit is bij mij nog steeds kapot, zowel in Firefox als in Edge.
Zag het zojuist ook weer bij een nieuw topic: SCCM with PXE boot using a Linux DHCP Proxy and S2S VPN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

ThinkPad schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:57:
Dit is bij mij nog steeds kapot, zowel in Firefox als in Edge.
Zag het zojuist ook weer bij een nieuw topic: SCCM with PXE boot using a Linux DHCP Proxy and S2S VPN
Heeft die gebruiker niet gewoon lopen klooien met de code-tags?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja ik zie het nu, dat gaat idd niet goed.

Maar bij de post die ik link in de startpost gaat het ook nog steeds mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal eens kijken hoevaak het voorkomt en of ik die automatisch kan herparsen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar gaat het fout bij herparsing door nickchanges. Als ik vervolgens met de hand herparse gaat het wel goed. Ik vermoed dat de server waar de nickchanges worden uitgevoerd (dat gebeurd offline) niet beschikt over de code highlighter library.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Goed gevonden :) Mijn berichten zijn inderdaad een keer ge-reparsed omdat mijn oude nick nog op een aantal plekken stond. Zie ook [Bug] Nick refresh werkt niet helemaal soepel
Pagina: 1