Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartGreen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-08-2022
Sinds een paar maanden kan ik geen verbinding meer krijgen met mijn Polar V650 om mijn routes en trainingen te synchroniseren.

Via de PC (Windows 10) geeft FlowSync
code:
1
[DEVICE NAME] maakt verbinding ...
en blijft hier hangen. Opnieuw installeren van FlowSync en Bonjour werkt niet. Ook de Remote NDIS driver updaten werkt niet. Ook een rollback van de twee programma's werkt niet omdat Flow om de laatste versie van beide programma's vraagt.

De Flow app maakt helemaal geen verbinding meer via Bluetooth op zowel een Android als een iPhone8.

Nog wat contact met de service desk van Polar, maar die hebben sowieso geen oplossing voor de app en geven alleen bovenstaande stappen voor de PC. Op dit moment kan ik de V650 dus niet als navigatie gebruiken en is het dus een veredelde kilometerteller. V650 is verder een prima apparaat dus echt zonde om hem vanwege slechte ondersteuning af te danken.

Hebben meer mensen deze ervaring of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartGreen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-08-2022
Update:

Na een factory-reset (pauze-knop ingedrukt houden tijdens opstarten van de V650) maakte de V650 weer verbinding met de PC. Helaas maar eenmalig, want bij de tweede maal gaf de V650 weer dezelfde fout melding.