laats toen ik achter de computer zat ging mijn computer ineens uit, en toen ik hem probeerde opnieuw op te starten maakte de PSU een raar geluid, ik ben naar een expert gegaan die mij kon vertellen dat de PSU & het moederbord kapot waren. maar de kosten bij hem voor die 2 dingen al snel tegen de 400 aanlag dacht ik zelf rond te kijken voordat ik hem bij iemand laat maken, nu is de vraag welke componenten heb ik nodig?
budget is rond de 200 euro kan het iets rekken maar daarvan moet een PSU en een moederboard gekocht worden.
de specs van de pc voordat die stuk ging waren:
7th gen intel CPU i7 7700k kaby lake
Gigabyte Ga-z170x-ultra gaming Moederboard
NVIDIA gtx 1080
16gb ram ddr4
256 SSD en daarnaast nog 2 hard disks van 2tb elk
en nu komt mijn vraag, kan iemand mij helpen beslissen welk moederboard ik nodig zou hebben om deze computer weer te laten draaien en zodat ik hem dagelijks weer kan gebruiken zonder dat het me een rib uit me lijf kost?
budget is rond de 200 euro kan het iets rekken maar daarvan moet een PSU en een moederboard gekocht worden.
de specs van de pc voordat die stuk ging waren:
7th gen intel CPU i7 7700k kaby lake
Gigabyte Ga-z170x-ultra gaming Moederboard
NVIDIA gtx 1080
16gb ram ddr4
256 SSD en daarnaast nog 2 hard disks van 2tb elk
en nu komt mijn vraag, kan iemand mij helpen beslissen welk moederboard ik nodig zou hebben om deze computer weer te laten draaien en zodat ik hem dagelijks weer kan gebruiken zonder dat het me een rib uit me lijf kost?