Mijn vraag
- recentelijk is bij ons een warmtepomp geïnstalleerd in combinatie met een tweetal Jaga Strada Hybrid convectoren. Deze convectoren schakelen in principe over op koelen of verwarmen op basis van de watertemperatuur die door het toestel loopt.
De convectoren zijn ook uitgerust met thermostaatknoppen (zie foto). Alleen nu heb ik dus geen idee hoe deze precies werken. De knoppen hebben, net als een een normale thermostaatknop, een 1 t/m 5 verdeling en daarnaast nog een K stand en twee schuifjes waarvan het voor mij niet duidelijk is wat deze doen.
Wie kan dit uitleggen en weet wat de ideale stand is icm de auto change over?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Jaga strada handleiding erbij gepakt (staat niks in over de knop)
- handleiding van de knop proberen te vinden (niet gelukt)
- installateur benaderd (is op vakantie)
- recentelijk is bij ons een warmtepomp geïnstalleerd in combinatie met een tweetal Jaga Strada Hybrid convectoren. Deze convectoren schakelen in principe over op koelen of verwarmen op basis van de watertemperatuur die door het toestel loopt.
De convectoren zijn ook uitgerust met thermostaatknoppen (zie foto). Alleen nu heb ik dus geen idee hoe deze precies werken. De knoppen hebben, net als een een normale thermostaatknop, een 1 t/m 5 verdeling en daarnaast nog een K stand en twee schuifjes waarvan het voor mij niet duidelijk is wat deze doen.
Wie kan dit uitleggen en weet wat de ideale stand is icm de auto change over?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Jaga strada handleiding erbij gepakt (staat niks in over de knop)
- handleiding van de knop proberen te vinden (niet gelukt)
- installateur benaderd (is op vakantie)
:strip_exif()/f/image/cIu19knoxvYoAnbzbA47pcl0.jpg?f=fotoalbum_large)