Toon posts:

okbeweb.com scam of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 963 views

• downset04
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09-2022
Hallo,

Ik krijg van een kennis volgende links door:

okbepro.com
en
okbeweb.com

Ben niet echt zeker of iemand hem aan het oplichten is of hij mij probeert op te lichten, ik spreek al weken online met hem (via wow leren kennen) zonder echt iets vreemd te merken. Hij is ook niet echt aan het pushen om me te doen investeren praat enkel steed enthusiast over die sites en de coin die ze promoten (TIC).

Maar wat denken mensen met echte crypto ervaring hiervan? Is het een scam of is dit een echte website, het amateur Engels doet me scam vermoeden, maar zou graag van de mensen hier meer input krijgen.

Alvast bedankt.

[Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 04-08-2022 09:22]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Beide sites zijn bij mij op het moment stuk.
Mijn onderbuik gevoel zegt scam.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Willekeurige gast via een game ontmoet die een vage crypto site 'vrijblijvend' promoot.

Dat is meestal een goede Kees van der Spek intro waarin iemand 100k lichter is door oplichting.

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:49
Wegblijven, er zijn genoeg kansen in deze wereld.

No One Can Predict the Market!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:38
Bij twijfel, niet inhalen.

Soms ben ik bijna gelukkig

• sven5010
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:33
Beide domeinnamen zijn geregistreerd op 31 mei dit jaar, dus lang bestaat het nog niet.. Zegt misschien niet alles, maar bij twijfel niet doen zoals bovenstaande ook al gezegd is.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55
Geen idee wat het moet doen, maar hier doet het heel weinig. Klinkt als scam. RUN

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03 14:54
Chinese crypto scam. Wie hij dat je via coinbase USDT overmaakt naar dit platform?

Kwalitatief blaten

• downset04
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb geen vraag gekregen om iets te investeren, dat is de reden dat ik hier toch even navraag doe. Voor mij lijkt het allemaal fake. Maar ben echt niet thuis in crypto.

Hij Is er gewoon veel over bezig, ondertussen al een week of 5. Denk dat hij misschien zelf slachtoffer is van een scam. Hij ziet die TIC die ze promoten telkens maar stijgen en is der heel vrolijk en trots over.

Ik ben zelf net niet dom genoeg om geld in een onbekende sinds mei op godaddy gehoste "exchange" te steken.
stin00 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:05:
Willekeurige gast via een game ontmoet die een vage crypto site 'vrijblijvend' promoot.

Dat is meestal een goede Kees van der Spek intro waarin iemand 100k lichter is door oplichting.
Hahaha, geweldige zin, en waarschijnlijk de beste samenvatting hier :D
sven5010 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:22:
Beide domeinnamen zijn geregistreerd op 31 mei dit jaar, dus lang bestaat het nog niet.. Zegt misschien niet alles, maar bij twijfel niet doen zoals bovenstaande ook al gezegd is.
Zal inderdaad fake zijn dan: pas sinds 31 mei geregistreerd, gehost op godaddy en werkt maar heel sporadisch.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je vraag is ondertussen beantwoord en ik poets de linkjes dan ook weg zodat er niet een ander onverlaat op klikt ;)

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee