okbeweb.com scam of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downset04
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-05-2023
Hallo,

Ik krijg van een kennis volgende links door:

okbepro.com
en
okbeweb.com

Ben niet echt zeker of iemand hem aan het oplichten is of hij mij probeert op te lichten, ik spreek al weken online met hem (via wow leren kennen) zonder echt iets vreemd te merken. Hij is ook niet echt aan het pushen om me te doen investeren praat enkel steed enthusiast over die sites en de coin die ze promoten (TIC).

Maar wat denken mensen met echte crypto ervaring hiervan? Is het een scam of is dit een echte website, het amateur Engels doet me scam vermoeden, maar zou graag van de mensen hier meer input krijgen.

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v__Fo6AXd37pKYbTec_aSjC_nnA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CNqBK3duMOTbmMJ8lAwhGqZF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 04-08-2022 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Beide sites zijn bij mij op het moment stuk.
Mijn onderbuik gevoel zegt scam.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Willekeurige gast via een game ontmoet die een vage crypto site 'vrijblijvend' promoot.

Dat is meestal een goede Kees van der Spek intro waarin iemand 100k lichter is door oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wegblijven, er zijn genoeg kansen in deze wereld.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:54
Bij twijfel, niet inhalen.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven5010
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:59
Beide domeinnamen zijn geregistreerd op 31 mei dit jaar, dus lang bestaat het nog niet.. Zegt misschien niet alles, maar bij twijfel niet doen zoals bovenstaande ook al gezegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 22:35
Geen idee wat het moet doen, maar hier doet het heel weinig. Klinkt als scam. RUN

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 06:27
Chinese crypto scam. Wie hij dat je via coinbase USDT overmaakt naar dit platform?

Kwalitatief blaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• downset04
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb geen vraag gekregen om iets te investeren, dat is de reden dat ik hier toch even navraag doe. Voor mij lijkt het allemaal fake. Maar ben echt niet thuis in crypto.

Hij Is er gewoon veel over bezig, ondertussen al een week of 5. Denk dat hij misschien zelf slachtoffer is van een scam. Hij ziet die TIC die ze promoten telkens maar stijgen en is der heel vrolijk en trots over.

Ik ben zelf net niet dom genoeg om geld in een onbekende sinds mei op godaddy gehoste "exchange" te steken.
stin00 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:05:
Willekeurige gast via een game ontmoet die een vage crypto site 'vrijblijvend' promoot.

Dat is meestal een goede Kees van der Spek intro waarin iemand 100k lichter is door oplichting.
Hahaha, geweldige zin, en waarschijnlijk de beste samenvatting hier :D
sven5010 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:22:
Beide domeinnamen zijn geregistreerd op 31 mei dit jaar, dus lang bestaat het nog niet.. Zegt misschien niet alles, maar bij twijfel niet doen zoals bovenstaande ook al gezegd is.
Zal inderdaad fake zijn dan: pas sinds 31 mei geregistreerd, gehost op godaddy en werkt maar heel sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je vraag is ondertussen beantwoord en ik poets de linkjes dan ook weg zodat er niet een ander onverlaat op klikt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.