Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsie00
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-05 08:34
Mijn vraag
Deze koeler heb ik zo ingesteld dat het kleurenbereik mee gaat met de temperatuur van de cpu. Echter bij 60 graden zijn alle leds rood en begint de koeler te knipperen. Echt mega irritant dat dit al bij 60 graden gebeurt, na 1 minuut warzone heb je hier dus al last van.
Iemand enig idee waarmee ik het bereik in kan stellen, bijvoorbeeld pas alles rood & knipperen vanaf ±75 graden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
-Gigabyte RGB fusion & SIV i.v.m. gigabyte moederbord (echt de meest waardeloze software die ik ooit gezien heb, lijkt van windows 95 af te stammen)
-Corsair iCue (i.v.m. RAM)
-Asus Armory crate i.v.m. videokaart
-Coolermaster Masterplus

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle bovenstaande programma's. Masterplus lijkt me natuurlijk de meest logische, echter kan mijn koeler op de een of andere manier niet worden gevonden. Tevens weet ik niet of de bereik-instellingen überhaupt wel te wijzigen zijn.

(PC is gebouwd door een hele bekende webshop)

Probleem'n? Poar neem'n!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdb
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-01 16:11
Check eens de Signal RGB software - die gaat al die apparaten vinden en dan zijn ze vanaf 1 plek te bedienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizyx
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-05 16:45
In Icue kan je de temperatuur/kleur combinatie instellen, zie onderstaande link. Voor de andere RGB software durf ik het niet te zeggen.
https://imgur.com/a/k3ek4sq