Epic parental control verificatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb voor mijn zoontje parental control voor Fortnite ingesteld en hij speelt dit nu een paar jaar.
Gaat best goed maar nu wou hij Fall Guys spelen en wordt er gevraagd om verificatie van een ouder account.
Opzich geen ramp, maar als ik hier in terecht kom kan ik alleen doorgaan om mijn creditcard gegevens of Id kaart te uploaden.
Anders wordt zijn account verwijderd….

Sta ik nu met mijn rug tegen de muur en moet ik mijn gegevens geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-06 16:54
(jarig!)
Ik denk dat je dan wat verkeerd doet.

Ik heb op beide switches van mijn kids zowel Fortnite als Fall Guys prima werkend.

Enige dat ik wel moest doen is akkoord geven dat ze het mogen downloaden en spelen (leeftijdverificatie).

Daarna opgestart, ingelogd met hun eigen Epic Games account, daarna zal er akkoord gevraagd worden van een ouder account, gegevens van mijn account ingevoerd en klaar.

Veel meer heb ik niet gedaan.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Wylana schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:57:
Ik denk dat je dan wat verkeerd doet.

Ik heb op beide switches van mijn kids zowel Fortnite als Fall Guys prima werkend.

Enige dat ik wel moest doen is akkoord geven dat ze het mogen downloaden en spelen (leeftijdverificatie).

Daarna opgestart, ingelogd met hun eigen Epic Games account, daarna zal er akkoord gevraagd worden van een ouder account, gegevens van mijn account ingevoerd en klaar.

Veel meer heb ik niet gedaan.
misschien heb jij al een keer een aankoop gedaan met de account, waardoor je geverifieerd bent. En TS niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-06 16:54
(jarig!)
RocketKoen schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:59:
[...]
misschien heb jij al een keer een aankoop gedaan met de account, waardoor je geverifieerd bent. En TS niet.
Dat zou heel goed kunnen ja....gezien ik mijn eigen Epic Account ook voor mijn eigen games gebruik.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!