Coneectors bosch ebike motoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnerchief
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-04 19:25

burnerchief

Werken kost teveel vrije tijd

Topicstarter
Beste medetweakers ik ben op zoek naar een setje male/female coneectors voor mijn gazelle ebike.
Ik ben van plan om er een tracker op te bouwen en te voeden vanaf een verlichtingsaansluiting voor of achterlicht (zijn beide verschillend)
Die is ook kant en klaar te koop maar voldoet niet aan mijn wensen zoals een tweaker betaamt
De motor is een bdu365 van bosch heeft iemand een linkje naar de connectoren die hierbij horen.
Ik kan natuurlijk de bestaande bedrading aanpassen en daar de stroom aftakken maar ik wil ook terug kunnen naar origineel ivm de garantie op de fiets.
De connectoren moeten er zijn want bij kant en klare opvoersetjes wordt er ook doorgelust.

Pensionada en ik woon waar mijn Camper staat Repareer alles met en zonder stekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M van Lent
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 09:29
Je kunt een originele kabel erbij kopen en die modificeren. let wel of de kabel die je koopt overeenkomt met het exemplaar dat in je fiets ziet. Onderstaande link bevat als voorbeeld verschillende typen kabelbomen voor bosch accu's en motoren. https://www.ktm-shop.nl/search?q=ebp&usf_take=56
Dan kun je altijd je fiets weer terugbouwen naar origineel. De kabels van Bosch zijn trouwens nergens goedkoop en mijn link bevat vast niet de beste prijzen.