First Post ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 20:41

JT

VETAK y0

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=350880

Ok, dis GEEN first post, zet please even op 0-gemodereerd, want dit staat echt raar.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
Done. En inderdaad wie dat gedaan heeft is een muts eerste klas :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klabam! /me gooit er ook nog een 0 gemodereerd tegenaan :) (stond nog steeds op 1 First Post)

EDIT: Moeilijk dat code gedoe... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een first post hoeft niet perse eerste te staan, nee... Maar een first post als reactie op een andere post vindt /me wel erg knap. Daarom smijt /me er een tweede 0: gemodereerd tegenaan, vloekt een paar keer en vraagt zich als laatste af of het ook al weer de bedoeling was dat de PM ook tags kon wijzigen. |:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
Op maandag 27 augustus 2001 01:23 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Een first post hoeft niet perse eerste te staan, nee... Maar een first post als reactie op een andere post vindt /me wel erg knap. Daarom smijt /me er een tweede 0: gemodereerd tegenaan, vloekt een paar keer en vraagt zich als laatste af of het ook al weer de bedoeling was dat de PM ook tags kon wijzigen. |:(
Ik ben het daar volledig mee eens. Alleen een PM kan ze toch niet permanent veranderen of wel? Nouja wordt nog allemaal uitgewerkt en toegevoegd en uitgelegd :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?