stootborden verwijderen van trap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:16
mijn vrouw heeft me aan het werk gezet ze wil de trap renoveren, er zat laminaat op dat heeft een kameraad voor ons gedaan vast gezet met montagelijm dacht ik een aantal jaren geleden

het verwijderen gaat voorspoedig maaaaaaaar ik krijg met geen mogelijkheid de stootborden eraf wat ik al geprobeerd heb

hout warm maken in de hoop dat het los laat

koevoet er tussen maar er breekt alleen wat stukjes af kan er geen beweging in krijgen

ik hoop dat iemand hier een gouden tip heeft dat het hout los kan komen zonder te veel bruut geweld >:)

ps twee planken heb ik wel verwijdert ging ook vrij makkelijk de rest zit muurvast

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFZF0Ckakiviqt-fbPjQkpYKox8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sxNDzqfJQbWucCHWFHaa9OzJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:08
die andere twee weer terugzetten en klaar. Dan renoveer je daar gewoon overheen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Wat wil je bereiken? Laminaat van de stootborden of de stootborden zelf? Laminaat is karton met wat fineer dus daar ga je lol aan beleven als het echt vast zit (beginnetje maken en dan er iets achter plaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
No Hands schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:45:
die andere twee weer terugzetten en klaar. Dan renoveer je daar gewoon overheen.
wel een idee maar ik laat het nou door een bedrijf doen weet niet of ik ze kan laten zitten daar moet dan naar ff naar vragen
Rukapul schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:51:
Wat wil je bereiken? Laminaat van de stootborden of de stootborden zelf? Laminaat is karton met wat fineer dus daar ga je lol aan beleven als het echt vast zit (beginnetje maken en dan er iets achter plaatsen).
nee het laminaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Of met een oscillerende zaag de plank door de helft doorzagen zodat je er beter bij kan met bv een beitel om de boel eruit te wippen

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
ZtaaB schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:28:
Of met een oscillerende zaag de plank door de helft doorzagen zodat je er beter bij kan met bv een beitel om de boel eruit te wippen
ook een goede tip ;)
Pagina: 1