De reden waarom ik deze topic start is omdat de monitor BBG al van sept 2021 is. Misschien is er intussen weinig gebeurd op de monitormarkt maar vind het de moeite waard om even te sparren 
Ik zoek een?
Zoals het titel het al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe monitor. Ik game vooral op mijn PC dus een game monitor is voor het hand liggend. Misschien is en refreshrate van 240 Hz wat overshoot, maar daar hoor ik ook graag jullie mening over. 27" staat wel vast. Groter hoeft ook weer niet gezien ik al van 24" kom.
Wat is je budget?
Rond €500.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Heb zojuist een nieuwe game PC (Ryzen 5600x en RX 6800 XT) gekocht dus een monitor die daar mooi bij aansluit
Dank alvast!
Ik zoek een?
Zoals het titel het al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe monitor. Ik game vooral op mijn PC dus een game monitor is voor het hand liggend. Misschien is en refreshrate van 240 Hz wat overshoot, maar daar hoor ik ook graag jullie mening over. 27" staat wel vast. Groter hoeft ook weer niet gezien ik al van 24" kom.
Wat is je budget?
Rond €500.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Heb zojuist een nieuwe game PC (Ryzen 5600x en RX 6800 XT) gekocht dus een monitor die daar mooi bij aansluit
Dank alvast!