“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Signature
In principe niet, zie nu net op Adidas wel een coming soon sectie maar daar staan er nog maar 2 in.two schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:20:
Ik heb notificaties voor de app aan staan. Is er nog iets anders wat ik moet doen om op de hoogte te blijven van nieuwe drops?
https://www.adidas.nl
/f/image/prGUUDjlKaSZgkTKhEq4cecn.png?f=fotoalbum_large)

[ Voor 48% gewijzigd door sacaji op 03-08-2022 08:25 ]
Dat maakt ze juist zo populair, de exclusiviteit, beperkte releases etc.sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:24:
Vind het wel echt debiel dat het weer met loting gaat. Heb al paar keer gewoon niks kunnen kopen door lotinf van 7 dagen.. ik wekker zetten om 06.45
Daardoor helaas ook veel neppe in de omloop.
Ja dacht ik al, maar nergens kon ik echt vinden dat het weer met loting zou gaan maar eerst wie het eerste is.. ach het is wat het is, hoop een paartje te kunnen bemachtigenGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:29:
[...]
Dat maakt ze juist zo populair, de exclusiviteit, beperkte releases etc.
Daardoor helaas ook veel neppe in de omloop.
Wil zelf graag de 350 Hyperspace en Earth hebben als ze droppen.sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:31:
[...]
Ja dacht ik al, maar nergens kon ik echt vinden dat het weer met loting zou gaan maar eerst wie het eerste is.. ach het is wat het is, hoop een paartje te kunnen bemachtigen
Voor welke ga jij?
Ik ga de V350 proberen (die er nu zijn) en hopelijk de yeezy slides. Me vriendin wilt zo graag de foam runnerGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:36:
[...]
Wil zelf graag de 350 Hyperspace en Earth hebben als ze droppen.
Voor welke ga jij?
Mogelijk worden dit dus de drops voor vandaag.
Er zijn mensen die in de rij gaan staan voor die rode gesmolten Crocs?! Het moet niet gekker worden.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:23:
[...]
In principe niet, zie nu net op Adidas wel een coming soon sectie maar daar staan er nog maar 2 in.
https://www.adidas.nl
[Afbeelding]

Laat mensen gewoon doen wat ze leuk vindendehardstyler schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:46:
[...]
Er zijn mensen die in de rij gaan staan voor die rode gesmolten Crocs?! Het moet niet gekker worden.
Signature
Ow dat lag gevoelig, mijn excuses. Die grijze schoenen vind ik nog wel mooi, maar ik snap gewoon specifiek die rode niet. Ga jij voor die in de rij staan en bij welke gelegenheden draag je zoiets überhaupt?two schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:49:
[...]
Laat mensen gewoon doen wat ze leuk vindenHeb ook niks met hardstyle, maar je ziet mij ook geen mensen voor gek verklaren dat ze een weekend gaan staan stampen op herrie toch?
Sneakers all day everyday ;-)dehardstyler schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:53:
[...]
Ow dat lag gevoelig, mijn excuses. Die grijze schoenen vind ik nog wel mooi, maar ik snap gewoon specifiek die rode niet. Ga jij voor die in de rij staan en bij welke gelegenheden draag je zoiets überhaupt?
Zelfs onder een pak kan een paar sneakers mits goed geselecteerd vind ik
Net zoals je je Air Max 90's aantrekt op een feestje omdat je de hele dag aan het grasmaaien bent met mach 5

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
Potverdorie. Ik word gewoon oud blijkbaar.Spacialz schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:56:
[...]
Sneakers all day everyday ;-)
Zelfs onder een pak kan een paar sneakers mits goed geselecteerd vind ik
Net zoals je je Air Max 90's aantrekt op een feestje omdat je de hele dag aan het grasmaaien bent met mach 5
Mij ook niet gezien hoor, maar speciaal voor jou:dehardstyler schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:53:
[...]
Die grijze schoenen vind ik nog wel mooi, maar ik snap gewoon specifiek die rode niet. Ga jij voor die in de rij staan en bij welke gelegenheden draag je zoiets überhaupt?
In de Confirmed App ga naar Home > 450 Utility Black en dan helemaal naar beneden scrollen.
/f/image/OpXCeGNBy9oMHCNGqMTxSxPj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door Greatsword op 03-08-2022 09:08 ]
"Don't let your dreams be memes"
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nog zo iets.. lekker eerlijk, niet dat ik deze zou willen en helemaal niet in roodGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:07:
De foams zijn verborgen.
In de Confirmed App ga naar Home > 450 Utility Black en dan helemaal naar beneden scrollen.
[Afbeelding]
Niks nieuws dit, vorig jaar ook al zo. Houd je in ieder geval scherpsacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:15:
[...]
Nog zo iets.. lekker eerlijk, niet dat ik deze zou willen en helemaal niet in rood
Dan blijf ik pingpongen, want dit past imo net wat beter in A&K.Outerspace schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:14:
Dit past beter in SF, dus een schopje daarheen
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Met o.a. 25 350 paren kan ik mij ook melden
Helaas voor mij niet zo gek veel in de verwachting dit jaar, Extra Slides zijn altijd welkom natuurlijk en een paartje Turtle Doves ook wel maar verder niet echt iets wat ik gemist heb of nog niet heb staan
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zou die wel dragen overigens, best wel hard onder een zwembroek bijvoorbeeld.dehardstyler schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:53:
[...]
Ow dat lag gevoelig, mijn excuses. Die grijze schoenen vind ik nog wel mooi, maar ik snap gewoon specifiek die rode niet. Ga jij voor die in de rij staan en bij welke gelegenheden draag je zoiets überhaupt?
Als slippers zeg maar.
Haha dacht inderdaad ook geen grote fan base maar een topic kan geen kwaad tochDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:18:
He lache, ik had even gemist dat er op Tweakers ook liefhebbers zitten.
Met o.a. 25 350 paren kan ik mij ook melden![]()
Helaas voor mij niet zo gek veel in de verwachting dit jaar, Extra Slides zijn altijd welkom natuurlijk en een paartje Turtle Doves ook wel maar verder niet echt iets wat ik gemist heb of nog niet heb staan
Dacht dat ik een groot 350 fan was maar 25 paar, holy shit!
Hehe ja zo denkt mijn vrouw er ook overGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:22:
[...]
Haha dacht inderdaad ook geen grote fan base maar een topic kan geen kwaad toch
Dacht dat ik een groot 350 fan was maar 25 paar, holy shit!
Maar heb verder geen andere modellen meer dat scheelt iets, puur 350 collectie.
@Donstil Ben jij trouwens Level 4 bij Adidas? Dat verhoogt ook nog je kans op Early Acces drops.
Zit hier op level 3.
/f/image/qO2bm26xlk5DkK4P4v4iEJda.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Greatsword op 03-08-2022 10:27 ]
Hoe kan je je level zien? Hopelijk pak ik me eerste 350’sGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:26:
Turtle Doves en Beluga's verwacht.
@Donstil Ben jij trouwens Level 4 bij Adidas? Dat verhoogt ook nog je kans op Early Acces drops.
Zit hier op level 3.
[Afbeelding]
Confirmed App > Profiel > ADICLUBsacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:29:
[...]
Hoe kan je je level zien? Hopelijk pak ik me eerste 350’s
thanks! Ben zielige level 1 haha. Komen die 350’s van 3.15 weer ergens stiekem of gewoon onder shop?
Nou dat ligt er een beetje aan met welk account.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:26:
Zit hier op level 3.
Want ik heb er meerdere voor diverse devices. Anders is het niet te doen om continu ingeloot te worden
Dat verschilt per drop, zo is het in ieder geval gisteren in de USA gegaan.sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:38:
[...]
thanks! Ben zielige level 1 haha. Komen die 350’s van 3.15 weer ergens stiekem of gewoon onder shop?
https://yeezyinfluence.co...-recap-yeezy-day-us-2022/
Loting? Of wie eerst maalt?Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:54:
En zwarte Foam RNR's
Ja dat kan ik wel voorstellen inderdaad. Bedacht me na het zien van de video dat het ook wel handige waterschoenen kunnen zijn op vakantie.Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:21:
[...]
Ik zou die wel dragen overigens, best wel hard onder een zwembroek bijvoorbeeld.
Als slippers zeg maar.
Ja idd en ze lopen echt heel fijn ook nog eens.dehardstyler schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:02:
[...]
Ja dat kan ik wel voorstellen inderdaad. Bedacht me na het zien van de video dat het ook wel handige waterschoenen kunnen zijn op vakantie.
Hahah die overbelaste server/app is ook niks nieuws, hoort er allemaal bijDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:02:
Hier is de app echt helemaal stuk ineens. Ik ben uitgelogd en kom er ook niet meer in
Haha ja helaas wel idd. Alle resellers duiken erop weer.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:08:
[...]
Hahah die overbelaste server/app is ook niks nieuws, hoort er allemaal bij
Ik ook niet, zit overal te kijken en refreshenDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:09:
Ik kan die Onyx foam runners nog niet bestellen overigens. Zit geen bestel knop bij.
Bij jullie wel?
Ah dan klopt het wel, dan is het alleen een vooraankondiging.sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:10:
[...]
Ik ook niet, zit overal te kijken en refreshen
Ben benieuwd hoe laat ze komenDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:11:
[...]
Ah dan klopt het wel, dan is het alleen een vooraankondiging.
Ben blij voor je!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PjAbxGzj4gF5dMFW2Ms8KR97.jpg?f=user_large)
Blijft bizar hoe lastig die slides altijd zijn.sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:43:
[...]
Zeker ga ik pech hebben met de foam of slides als die komen later maar wie weet
In al mijn jaren ooit 1x ingeloot geweest, verder altijd StockX op gemoeten.
Had vorige maand een paar gewonnen maar ze waren te smal voor me.Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:44:
[...]
Blijft bizar hoe lastig die slides altijd zijn.
Wellicht dat we elkaar voortaan kunnen helpen met drops als we niet dezelfde willen
Ja die dingen vallen echt drama altijd. Ik heb 46 2/3 van de 350 en 51 van de slidesGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:48:
[...]
Had vorige maand een paar gewonnen maar ze waren te smal voor me.
Wellicht dat we elkaar voortaan kunnen helpen met drops als we niet dezelfde willen

Ik stuur je even een DM over dat tweede.
Leuke site die StockX! Ik snap er blijkbaar echt niks van, want die Yeezy Foam RNR's zijn gewoon een keer voor 800 dollar verkocht.Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:44:
[...]
Blijft bizar hoe lastig die slides altijd zijn.
Gouden handel.
Welke maat heb je normaal dan?Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:56:
[...]
Ja die dingen vallen echt drama altijd. Ik heb 46 2/3 van de 350 en 51 van de slides![]()
Ik stuur je even een DM over dat tweede.
Ja dat zeggen ze bij Adidas, alleen dat is bij mij verre van kloppend.sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:18:
[...]
Ahah ah zo, ik las bij bestellen 1/2 maat groter dus heb normaal 44, nu 44 2/3
Ik zie alleen maat 37 nog. wacht liever op zwart/zandDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:25:
Mm voor die Foam's krijg je een push "Je bent uitgekozen", maat alleen al weg.
Ja ik bedoelde die Onyx eigenlijksacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:28:
[...]
Ik zie alleen maat 37 nog. wacht liever op zwart/zand
Ik ook niet, lees in de Stream chat dat sommige EA hadden. (Zit nu zelf trouwens op het hoogste level)Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:46:
Nou nog geen Turle Doves gezien in NL.
YouTube: YEEZY DAY 2022 - LIVE EVENT 08.02/08.03
Gadsie dan zie je op die stream heel groot knipperen "Nu in confirmed app" en ga je er toch weer heen om teleur gesteld te wordenGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:49:
[...]
Ik ook niet, lees in de Stream chat dat sommige EA hadden. (Zit nu zelf trouwens op het hoogste level)
YouTube: YEEZY DAY 2022 - LIVE EVENT 08.02/08.03

:strip_exif()/f/image/saMggndB5SHFETqxNPq8JqHl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 03-08-2022 16:12 ]
Deze hebben niet eens in mijn app gestaan, of was het weer een "Je bent uitgenodigd" situatie.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:12:
Dit was 1 van de 2 die ik echt al heel lang wilde hebben![]()
[Afbeelding]
Edit: Ooh nu wel zie ik.
Nee zag hem gewoon bij Shop / Binnenkort staan.Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:22:
[...]
Deze hebben niet eens in mijn app gestaan, of was het weer een "Je bent uitgenodigd" situatie
Veel mensen die voor me meedoen zagen hem ook niet en constant crashes met de app.
Ja dat laatste hier ook, drama.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:23:
[...]
Nee zag hem gewoon bij Shop / Binnenkort staan.
Veel mensen die voor me meedoen zagen hem ook niet en constant crashes met de app.
Was afgelopen jaren wel beter geregeld (of ik had er minder last van)
Ik vond vorig jaar juist irritant, toen was het ook nog een website met ongelooflijke lange Queue om doorheen te komenDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:25:
[...]
Ja dat laatste hier ook, drama.
Was afgelopen jaren wel beter geregeld (of ik had er minder last van)

Ooh toen had ik juist heel veel. Best een aantal schoenen toen binnen kunnen halen die al langer op mijn lijstje stonden (Zebra's en Wave runners bijvoorbeeld).Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:30:
[...]
Ik vond vorig jaar juist irritant, toen was het ook nog een website met ongelooflijke lange Queue om doorheen te komen
Dit jaar sowieso al beter voor me (echt een paar dat ik graag wilde hebben) vorig jaar alleen maar wat gekocht omdat het kon (Taupe en Zion's volgens mij)Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:33:
[...]
Ooh toen had ik juist heel veel. Best een aantal schoenen toen binnen kunnen halen die al langer op mijn lijstje stonden (Zebra's en Wave runners bijvoorbeeld).
Zion's zijn wel echt ondergewaardeerd trouwens, vind ik toch wel een gave schoen altijd.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:35:
[...]
Dit jaar sowieso al beter voor me (echt een paar dat ik graag wilde hebben) vorig jaar alleen maar wat gekocht omdat het kon (Taupe en Zion's volgens mij)
Ja ze stonden er alleen echt heel lang op, zag er ook echt super veel in Amsterdam daarna mee rondlopenDonstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:39:
[...]
Zion's zijn wel echt ondergewaardeerd trouwens, vind ik toch wel een gave schoen altijd.
Beluga's vorige keer al gewonnen maar uiteindelijk doorverkocht, vond ze toch niet zo mooi staan.Donstil schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:39:
Die Beluga's zijn ook niet uitverkocht. Zijn nu weer terug met "laatste kans om mee te doen"
Ja snap ik wel, deze Beluga's zijn wel wat heftig. De originele zijn toffer.Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:45:
[...]
Beluga's vorige keer al gewonnen maar uiteindelijk doorverkocht, vond ze toch niet zo mooi staan.
Sesame:
/f/image/Y2qaETU9MvRNYaLxtwKKYuQ6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door Greatsword op 03-08-2022 16:53 ]
#YEEZYDAY EU - TD DELAYED pic.twitter.com/RZ86ZxWUyV
— YEEZY MAFIA (@theyeezymafia) 3 augustus 2022
:fill(white):strip_exif()/f/image/eSamdBk3x2TeKrNDYgwlg9Jl.png?f=user_large)
ONYX foams in the foam runner article. Bottom of the pagesacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:46:
[...]
Ben benieuwd of er nog foam runner / slides komen
Ochre slides in the Last row on the Azael product description
Jammer net te laat, foam runner telkens error bi jmaat kiezen..Greatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:07:
[...]
ONYX foams in the foam runner article. Bottom of the page
Ochre slides in the Last row on the Azael product description
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MYgpWP2b34umR3hQvLeI7Msu.jpg?f=user_large)
Aah nice. Mijn maat gelijk weg.
Kon niet eens in de rij
Volgens de stream komt hij pas om 20.00 dus mogelijk een place holder.
Lol en ik op twee telefoons heletijd refreshen hahaGreatsword schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:25:
[...]
Volgens de stream komt hij pas om 20.00 dus mogelijk een place holder.
Check ook https://www.reddit.com/r/...u_uk_and_select/?sort=new en de chat in de live stream YouTube: YEEZY DAY 2022 - LIVE EVENT 08.02/08.03sacaji schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:26:
[...]
Lol en ik op twee telefoons heletijd refreshen haha