Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuit
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-12-2023
Hallo allemaal!

Mijn echtgenoot was ons hele huis aan het automatiseren, maar is helaas 2 jaar terug plotseling overleden. Ondanks dat ik dat smartspul best leuk vind allemaal, heb ik zelf niet de interesse om het verder in te richten of te onderhouden. Ik ben dus langzaam maar zeker de boel gaan ontmantelen, en heb nu een heleboel overbodige maar nog prima apparatuur liggen.
Te koop aanbieden ligt voor de hand, echter ik heb geen idee wat het nog waard is, en of alles nog bruikbaar is. Zouden jullie me daarbij kunnen helpen? Het gaat me er vooral om of alles nog gangbaar genoeg is dat er interesse voor is, en in welke prijsklasse ik moet denken. Tips voor de apparatuur zelf zijn ook zeker welkom (ontkoppelen? terug naar fabrieksinstellingen?). Zoals gezegd, ik heb er zelf weinig verstand van. Alle tips zijn dus welkom! Bij voorbaat heel hartelijk dank voor jullie reacties.

Wat ik tot nu toe heb verzameld is het volgende:
Homey early 2016
Ubiquiti Unifi camera G3
Unifi micro videocamera's
INNR smartpluggs
Fibaro smoke detector
Scenemaster bedieningspanelen
Neo Coolcam bewegingssensoren
Neo Coolcam deur/raamsensoren
Greenwave powernodes
Fibaro bewegingssensor
Google Nest Hub

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Homey ~ 200-250. De oude editie heeft nog een microfoon aan boord en NFC. Kan je eenvoudig resetten door een poosje op de kop te houden na het aandoen

Google Nest Hub 30-40 kan je volgens mij eenvoudig resetten door de knop achterop lang in te houden

De rest klinkt voornamelijk als Z-Wave apparatuur. Dat is nog steeds wel gangbaar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 22:47
de greenwaves, indien het powernode 6 zijn, ergens tussen de 50-75 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Gecondoleerd
Tweakers is een goede plek om deze vraag te stellen, en als je een idee hebt dan kan je het via V&A verkopen aan betrouwbaardere kopers dan marktplaats.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuit
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-12-2023
Dank voor jullie reacties! Ik ga verder met het spul uitzoeken en dan maar kijken of iemand het wil overnemen.