Bluetooth speaker voor in badkamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-07 14:35
Ik zoek een?
Ik zoek een bluetooth speaker met "goed" geluid.

Wat is je budget?
Een strak budget heb ik niet, maar veel meer dan €200 wil ik toch niet uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het hoofddoel is om hem in de badkamer te gebruiken, maar uiteraard zal hij ook wel eens voor andere gelegenheden gebruikt worden. Hij moet niet dienen om muziek te voorzien op een feest voor 100 man. De speaker mag er enigzins stijlvol uit zien (aka geen rgb). Ik hoef niet te veel extra's, het moet gewoon goed werken. Bv Heel het gezin zou de speaker eenvoudig moeten kunnen gebruiken met zijn/haar telefoon

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al heel veel gevonden, probleem is dat ik heel veel tegenstrijdige reviews lees.

• B&O Beosound a1: pro: compact, zou redelijk goed klinken, formfactor lijkt wel praktisch om aan een haakje te hangen in de badkamer, kan waarschijnlijk ook dubbelen als redelijk goede conference speaker voor homeworking. contra: Is hij de prijs waard?
• Earfun uboom l: pro: zou goed klinken en lekker goedkoop. contra: Geen lus om op te hangen. Ik heb gelezen dat het nogal een gedoe is om een andere telefoon te koppelen.
• Anker soundcore motion+: pro: beetje gelijkaardig aan bovenstaande. Bovenstaande ziet er wel beter ui naar mijn mening
• Sonos roam: pro: klank, ook wifi speaker, wireless charging. contra: Geen lus om op te hangen. Prijzig. Setup zou volgens sommigen een gedoe zijn. Batterij minder dan de andere opties
• JBL charge 5: pro: uitermate populair. Betere bass, wegens een maatje groter? contra: Al wat groter. Earfun en Anker zouden beter klinken volgens sommige reviews

Suggesties welkom. Waarom zou jij de ene boven de andere verkiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Ik ben bevooroordeeld aangezien ik hem zelf ook heb, Anker Soundcore. Veel goedkoper te krijgen dan bijvoorbeeld de JBL en qua geluid mijns inziens beter. Zeker omdat je door de Soundcore app de keuze hebt om custom EQ toe te passen. Verder is de Soundcore ook echt stereo waar veel van dit soort speakers mono zijn. Website in de gaten houden en je vindt de Anker soms voor ruim onder de honderd euro. Voor dat geld een no-brainer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1214048

Ik heb zelf de JBL Charge en die bevalt erg goed.
Wel voor de moderne muziek, voor praatprogramma’s vind ik hem wat
minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:20
FeaR schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:53:
Ik ben bevooroordeeld aangezien ik hem zelf ook heb, Anker Soundcore. Veel goedkoper te krijgen dan bijvoorbeeld de JBL en qua geluid mijns inziens beter. Zeker omdat je door de Soundcore app de keuze hebt om custom EQ toe te passen. Verder is de Soundcore ook echt stereo waar veel van dit soort speakers mono zijn. Website in de gaten houden en je vindt de Anker soms voor ruim onder de honderd euro. Voor dat geld een no-brainer.
Welke Anker Soundcore heb jij? De Anker Soundcore Compacte zie ik voor nog geen 4 tientjes online, maar die bedoel je vast niet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Hulleman schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:10:
[...]
Welke Anker Soundcore heb jij? De Anker Soundcore Compacte zie ik voor nog geen 4 tientjes online, maar die bedoel je vast niet.
Motion+
Is nu bij Soundcore zelf 104,99 euro maar op de site zelf staat een 20% discount code waarmee het totaal op 84,99 komt. Het kan nog goedkoper maar voor dit geld zeker al niet slecht. Ik had hem voor 79,99 en met de Amazon Prime dagen was de Motion+ zelfs 69,99.

[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 04-08-2022 17:37 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb laatst een HEOS 1 HS2 op de kop getikt.
Deze zijn IPX4 en dus prima voor in de badkamer.
Op marktplaats staan een paar witte en zwarte te koop.
Bijkomend voordeel is dat deze wifi heeft, dan doet ie het ook als je je telefoon niet in de badkamer hebt liggen.
De Denon Home 150 (opvolger) is niet IPxx.

[ Voor 38% gewijzigd door DJMaze op 04-08-2022 21:23 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
JBL charge 5: pro: uitermate populair. Betere bass, wegens een maatje groter? contra: Al wat groter. Earfun en Anker zouden beter klinken volgens sommige reviews
JBL Charge is fijn robuust, kan tegen water en kent goede prijs/kwaliteitverhouding. Geluid is altijd subjectief, maar in algemeenheid klinkt de JBL Charge helemaal prima voor algemene (pop)muziek: luid, goeie bass, etc. Voor alleen stem vind ik hem minder verfijnd. Als je veel Radio 1 of podcasts luistert, zou ik naar ander uitkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-07 14:35
Ik heb ondertussen de Earfun uboom L gekocht. Voorlopig ben ik er best tevreden mee. Ik kan natuurlijk niet echt vergelijken met andere speakers.
Pagina: 1