Mijn vraag
Elke keer dat ik mijn RDP sessie op onze server afsluit en daarna weer opnieuw inlog (dus níet verbinding verbreken) moet ik - als ik outlook start - voor mijn twee exchange mailboxen mijn wachtwoord intikken en een SMS code via telefoon invoeren. Dus het proces dat je moet doen als je de mailbox voor het eerst in outlook toevoegt, maar dan 'elke keer'.
In outlook heb ik in totaal 4 emailboxen, 2x exchange en 2x IMAP en bij de IMAPs hoeft dit niet.
Dit is natuurlijk niet normaal. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Als ik overigens vanaf een ander apparaat (telefoon, laptop) connect met dezelfde exchange box is er géén probleem.
Verder hebben alle andere users op dezelfde server dit probleem niet.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows server 2022 (V21H2 - build 20348.825) en lokaal een geupdate windows 10 laptop om met RDP connectie te maken.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- heel nieuw profiel op server maken
- mailboxen verwijderen en opnieuw toevoegen
Elke keer dat ik mijn RDP sessie op onze server afsluit en daarna weer opnieuw inlog (dus níet verbinding verbreken) moet ik - als ik outlook start - voor mijn twee exchange mailboxen mijn wachtwoord intikken en een SMS code via telefoon invoeren. Dus het proces dat je moet doen als je de mailbox voor het eerst in outlook toevoegt, maar dan 'elke keer'.
In outlook heb ik in totaal 4 emailboxen, 2x exchange en 2x IMAP en bij de IMAPs hoeft dit niet.
Dit is natuurlijk niet normaal. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Als ik overigens vanaf een ander apparaat (telefoon, laptop) connect met dezelfde exchange box is er géén probleem.
Verder hebben alle andere users op dezelfde server dit probleem niet.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows server 2022 (V21H2 - build 20348.825) en lokaal een geupdate windows 10 laptop om met RDP connectie te maken.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- heel nieuw profiel op server maken
- mailboxen verwijderen en opnieuw toevoegen
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof