Jaarlijks betalen voor Tweakers Hero ipv maandelijks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mohf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 04:22
Ik wil graag Tweakers ondersteunen met een kleine contributie; maar ik wil niet per maand betalen. Ik vind die kleine 3-4 euro bedragen vervelend met de administratie. Ik wil graag het hele jaar vooruitbetalen.

Waarom is dit niet mogelijk? Ben ik de enige die zich hier aan stoort?

Ik bezoek Tweakers al jaren met een ad-blocker, vind het wel een goed idee om hier voor te betalen, maar dan wil ik dit op 1 factuur hebben i.p.v. 12 facturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jelle. in "Nieuwe Tweakers-abonnementen: vragen over overgang"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qo3-NrasFiRP62tGEyBrb6CGp1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cBHCPbMFvCwSVvU7Dln14fpb.png?f=fotoalbum_large

Vooralsnog (enkele maanden geleden) is het antwoord dus: nee.

/edit: ah, screenshot is van 2021 maar de laatste posts in het topic zijn van enkele maanden geleden en toen was er nog niets aangepast in de betaal/factuur-termijnen

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 02-08-2022 13:27 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb hetzelfde probleem jaarfactuur ok maar geen maandfacturen, kost voor boekhouding is te groot.

Het is onbegrijpelijk dat een bedrijf dat uit veel dingen geld wil slaan zoiets simpel niet doet maar liever die klanten verliest.

Begrijpen wie begrijpen kan.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tweakers heeft liever maandelijks een (vaste) inkomsten flow om de omzet over het gehele jaar heen te strijken... Het was er vroeger wel, maar is met de wijziging in de abonnementen juist verdwenen. ;) Ik denk niet dat men dit weer opnieuw gaat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohf
CH4OS schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:45:
Tweakers heeft liever maandelijks een (vaste) inkomsten flow om de omzet over het gehele jaar heen te strijken... Het was er vroeger wel, maar is met de wijziging in de abonnementen juist verdwenen. ;) Ik denk niet dat men dit weer opnieuw gaat toevoegen.
Als je 10.000 jaarlijkse abbonnees hebt, dan betalen die gemiddeld redelijk verspreid over het jaar heen, dus dat lijkt me geen issue. Het is juist een voordeel voor Tweakers: ze hebben cashflow voordeel, ze krijgen geld van het hele jaar gelijk op hun balans. Precies wat je als ondernemer wil hebben. Bij veel bedrijven krijg je ook vaak korting als je vooruitbetaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het probleem eigenlijk van maandelijks betalen? :) Dat doe je toch ook voor je Hypotheek, internet abbo, Netflix abbo en dergelijke?
Of het hier maandelijks gaat of jaarlijks, het gaat er gewoon automatisch af. Ik kijk sowieso elke dag even in mijn internet bankieren app wat er bij en af is gegaan om er zo grip op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:44:
Wat is het probleem eigenlijk van maandelijks betalen? :)
Iemand die een administratie bijhoudt om wat voor reden dan ook moet dan opeens 12x zo veel werk doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:46:
[...]

Iemand die een administratie bijhoudt om wat voor reden dan ook moet dan opeens 12x zo veel werk doen.
Als je thuis administratie net zoveel werk is als een bedrijf, dan wil je dat inderdaad voorkomen. Maar dat kan ik mij amper voorstellen; je scrolt door je uitgaven en inkomsten heen. Die ene regel is een paar seconden werk om te lezen.
Begrijp mij niet verkeerd, maar ik probeer het gewoon te begrijpen waarom het zo'n issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohf
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:44:
Wat is het probleem eigenlijk van maandelijks betalen? :) Dat doe je toch ook voor je Hypotheek, internet abbo, Netflix abbo en dergelijke?
Of het hier maandelijks gaat of jaarlijks, het gaat er gewoon automatisch af. Ik kijk sowieso elke dag even in mijn internet bankieren app wat er bij en af is gegaan om er zo grip op te houden.
Een administratie die niet gevuld is met allemaal kleine 3-5 euro bedragen; zulke kleine bedragen betaal ik altijd met mijn prive rekening.
Als ik het hele jaar vooruit kan betalen heb ik 1 factuur van 50 euro die ik makkelijk zakelijk kan inboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mohf schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:55:
[...]

Een administratie die niet gevuld is met allemaal kleine 3-5 euro bedragen; zulke kleine bedragen betaal ik altijd met mijn prive rekening.
Als ik het hele jaar vooruit kan betalen heb ik 1 factuur van 50 euro die ik makkelijk zakelijk kan inboeken.
Rare constructie dat een ZZP'er/bedrijf beetje arbitrair vanaf bedrag X pas zegt "oh, dan boek ik het zakelijk in" want anders is mijn administratie gevuld met kleine bedragen.

1000x 1 in de administratie is toch hetzelfde als 1x 1000 in de administratie? Of en wanneer je het boekt / aftrekt / whatever, daar mag de accountant wat van vinden (of de fiscus).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohf
MAX3400 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:29:
[...]

Rare constructie dat een ZZP'er/bedrijf beetje arbitrair vanaf bedrag X pas zegt "oh, dan boek ik het zakelijk in" want anders is mijn administratie gevuld met kleine bedragen.

1000x 1 in de administratie is toch hetzelfde als 1x 1000 in de administratie? Of en wanneer je het boekt / aftrekt / whatever, daar mag de accountant wat van vinden (of de fiscus).
Boekhouder rekent €75/uur, als hij vervolgens uren bezig is met honderden transacties van enkele euro's bezig is dan ben je alleen maar duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-09 13:28
mohf schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:22:
[...]

Als je 10.000 jaarlijkse abbonnees hebt, dan betalen die gemiddeld redelijk verspreid over het jaar heen, dus dat lijkt me geen issue. Het is juist een voordeel voor Tweakers: ze hebben cashflow voordeel, ze krijgen geld van het hele jaar gelijk op hun balans. Precies wat je als ondernemer wil hebben. Bij veel bedrijven krijg je ook vaak korting als je vooruitbetaald.
En ze moeten dan het hele jaar dezelfde dienst leveren zonder (extreme) wijzigingen.
Op deze manier is Tweakers veel flexibeler.
Pagina: 1